دانلود و خرید کتاب طراحی تمرینات ورزشی برای پوکی استخوان کری وینترز استون ترجمه سیدعلی اکبر عقیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی تمرینات ورزشی برای پوکی استخوان اثر کری وینترز استون

کتاب طراحی تمرینات ورزشی برای پوکی استخوان

معرفی کتاب طراحی تمرینات ورزشی برای پوکی استخوان

کتاب طراحی تمرینات ورزشی برای پوکی استخوان نوشتهٔ کری وینترز استون (فیزیولوژیست ورزشی) و ترجمهٔ سیدعلی اکبر عقیلی و بهناز چترچی و هاجر شجاعی است. انتشارات نرسی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب طراحی تمرینات ورزشی برای پوکی استخوان

کتاب طراحی تمرینات ورزشی برای پوکی استخوان، راهنمایی مؤثر برای داشتن استخوان‌هایی سالم و قوی توصیف شده است. این کتاب به ما گفته است که پوکی استخوان بیماری‌ای است که با علائمی همچون ضعف ساختار استخوان و همچنین افت جرم استخوانی همراه است. این مسئله با گذشت زمان، توسعه یافته و منجر به افزایش خطر شکستگی می‌شود. پوکی استخوان با نام‌هایی چون بیماری استخوان متخلخل، استخوان ترد و شکننده و بیماری خاموش نیز شناخته می‌شود. احتمالاً دلیل شما برای مطالعهٔ کتاب حاضر این است که خود و یا افرادی از آشنایان به این بیماری مبتلا بوده و یا در خطر ابتلا به آن قرار دارید و به‌دنبال روشی برای مقابله با این بیماری هستید. هدف این اثر، افزایش سطح آگاهی شما درمورد شیوع نحوهٔ بیماری و به‌ویژه رفع ابهام هرگونه برداشت نادرست از آن است.

فصل اول کتاب حاضر به نحوهٔ ایجاد و چگونگی توسعهٔ روند بیماری پرداخته است. فصل‌های بعد، روش‌های افزایش سلامت عضلات و استخوان‌ها و در نتیجه کاهش خطر شکستگی‌ها را بررسی کرده است. بیشتر مطالب این کتاب، به نحوهٔ تأثیر تمرین بر کاهش خطر شکستگی پرداخته؛ بااین‌حال برخی اصول تغذیه و راهکارهای پزشکی نیز با هدف بهبود سلامت استخوانی ارائه شده است. پوکی استخوان یک بیماری غیرمعمول نیست. فصل چهارم این اثر حاوی طراحی تمرینات ورزشی برای پوکی استخوان است. داشتن استخوان‌هایی سالم با انجام تمرین اصولی ممکن است. در این باره بیشتر بدانید.

خواندن کتاب طراحی تمرینات ورزشی برای پوکی استخوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داشتن استخوان‌هایی سالم و قوی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب طراحی تمرینات ورزشی برای پوکی استخوان

«پوکی استخوان بیماری خاموش نیز نامیده می‌شود، چرا که کاهش تراکم استخوانی بدون درد بوده و پیشروی آن با هیچ نشانه و علامت مشخصی همراه نیست. در گذشته بروز یک شکستگی به عنوان اولین بروز این بیماری محسوب می‌شد و حتی گاهی متوجه بروز شکستگی هم نمی‌شدند. با پیشرفت روش‌های جدید اندازه گیری از جمله سنجش میزان جذب انرژی دوگانه (DXA) می‌تواند در همان مراحل اولیه از میزان شدت بیماری و همچنین از خطر ابتلاء به آن آگاه شد. با آزمون سنجش تراکم استخوانی علاوه بر مقایسه تراکم استخوانی افراد با گروه‌های هم‌سن، می‌تواند ابزار مناسبی برای تشخیص ابتلاء به بیماری پوکی استخوان نیز باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۶,۵۰۰
تومان