دانلود و خرید کتاب معجزه در چهل روز ملودی بیتی ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه در چهل روز اثر ملودی بیتی

کتاب معجزه در چهل روز

معرفی کتاب معجزه در چهل روز

«معجزه در چهل روز» با تعریف معجزه آغاز می‌شود و ملودی بیتی با اطمینانی قلبی، گنجه‌ای از معجزه‌های در دسترس را به خوانندگان کتابش نوید می‌دهد. همچنین اعلام می‌کند که هر آن چه در کتاب آمده، واقعیت و تجربه‌های بی‌واسطه است. او ضمن اشاره به انواع معجزاتی که ممکن است از ذهن هر کس بگذرد، دست‌یابی به آن‌ها را ممکن و در دسترس می‌داند؛ به شرطی که خواننده با متعهد شدن به تمرین‌های پروژهٔ معجزه بخواهد زندگی خود را دگرگون سازد. سپس بیتی به بیان سرگذشت پرماجرای خود و شیوهٔ آشنایی‌اش با معجزه‌آفرینی می‌پردازد. در ادامه، چگونه معجزه کردن را به خواننده می‌آموزد که سرآغاز آن، یافتن همراهی رازدار و همدل است. پس از بیان دقیق شیوهٔ اجرای پروژهٔ معجزه در یازده گام و تجربهٔ برگزاری نخستین کارگاه معجزه، از کشف اتفاقی کارکرد پروژهٔ معجزه برای کودکان و نوجوانان سخن می‌گوید. در ادامه پرسش‌های برآمده در مورد این پروژه و پاسخ‌های نویسنده آمده و در بخش پیوست، چند نمونه از این تمرین‌ها آمده است تا خوانندگان درکی بهتر از فرایند تمرین و همچنین اثربخشی، شیوهٔ انجام، اجزای درمانی و معنوی، آثار و چرایی تآثیرات آن پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
مجبور نیستم در پی یافتن مردی بدوم تا خلأی درونی‌ام را پر کند، زیرا دیگر خالی نیستم.
حامد جلالیان
در پایان چهل روز، امکان نداشت دست از این کار بکشم. احساس می‌کردم تازه شروع کرده‌ام و احتمالاً تا آخر عمر این تمرین را انجام خواهم داد. به اندازه‌ای نسبت به اشخاصی که مرا آزار داده‌اند، احساس بخشایش پیدا کرده‌ام که برایم باورکردنی نیست. اکنون می‌دانم که ممکن نیست هرگز تنها باشم. وقتی خدا همیشه با من است، چگونه می‌توانم تنها بمانم.
حامد جلالیان
وقتی بچه‌هایمان با هم بازی می‌کردند، من و او هم توالی بازی کردیم و بچه‌های ما هر کدام به خانهٔ خودشان رفتند و یکی خانهٔ آن یکی نخوابید، چون او به اندازهٔ من هم‌وابسته نیست، می‌گذارد بچه‌اش از او عصبانی شود و داد بکشد.
حامد جلالیان
نیاز به دانستن همهٔ پاسخ‌ها را رها کنید. از اعتماد داشتن به آن چه نمی‌دانید و هنوز نمی‌توانید ببینید، لذت ببرید. زیستن در رمز و راز زندگی را عزیز بدارید.
حامد جلالیان
با حضور داشتن در تک‌تک لحظه‌ها، می‌آموزیم که در رمز و راز زندگی کنیم. از تلاش برای سر درآوردن از همهٔ مسایل - که شکل دیگری از کنترل کردن است - دست می‌کشیم و در ندانستن آرام می‌گیریم.
حامد جلالیان
پیش از مرگ شین، روز به روز زندگی می‌کردم، اما هر روز را به انتظار روز بعد می‌گذراندم. اکنون هنر حضور داشتن در یکایک لحظه‌ها را آموخته‌ام. این یک تمرین متفاوت است که نتایجی متفاوت ایجاد می‌کند
حامد جلالیان
از خودم انتظار نداشتم که احساس خشنودی و سپاس‌گزاری داشته باشم. این بار به خودم اجازه می‌دادم هر احساسی که دارم، داشته باشم. سپس برای همه چیز همان گونه که بود، ابراز سپاس‌گزاری می‌کردم. این برنامه را به مدت شش هفته انجام می‌دادم و سپس تأثیر آن را می‌سنجیدم.
حامد جلالیان
سال‌ها بعد، در هنرهای رزمی آموختم که مقاومت سریع‌ترین راه برای قطع ارتباط با خدا، خیر زندگی و خودمان است.
حامد جلالیان

حجم

۱۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان