دانلود و خرید کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی مهران فتح اله زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی اثر مهران فتح اله زاده

کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی

معرفی کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی

کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی نوشتهٔ مهران فتح اله زاده است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است. این کتاب شامل بیش از ۲۸۰ مثال کاربردی با موضوع‌های اصول طراحی، کسب‌وکار، آموزش، فرهنگی، پزشکی، تندرستی و ورزش است.

درباره کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی

یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مفاهیم و ابزارها، بازی گونه‌سازی است. با استفاده از بازی گونه‌سازی در هر عرصه‌ای می‌توان شاهد رشد و توسعه آن بود؛ به شرط آنکه طراحی بازی به درستی صورت بگیرد تا بتوان به اهداف تعیین‌شده دست پیدا کرد.

در این کتاب سعی شده جهت معرفی و تبیین بازی گونه‌سازی، تعداد بسیار زیادی مثال ارائه شود تا خوانندگان این اثر بتوانند بهترین استفاده را از مطالب مطرح شده کسب کنند و از این ابزار در کار خود بهره ببرند و هر جا نیاز به مطالعه بیشتر حس شد به منابع معرفی شده در کتاب رجوع کرده و اطلاعات خود را افزایش دهند.

مهم‌ترین عناوین این کتاب:

تعریف بازی

تعریف GAMIFICATION

مراحل و گام‌های پیاده‌سازی GAMIFICATION

مولفه‌های طراحی GAMIFICATION

GAMIFICATION در کسب‌و‌کار و تجارت

GAMIFICATION در آموزش و یادگیری

GAMIFICATION در موضوعات فرهنگی و اجتماعی

GAMIFICATION در پزشکی، سلامتی و تناسب اندام

آینده GAMIFICATION

در تمامی بخش‌ها با ارائه تعداد بسیار زیادی مثال و نمونه کاربردی و عملیاتی، کاربران با موضوع آشنا و در موارد مد نظر خود می‌توانند بهره ببرند.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که در حوزهٔ کسب‌وکار و مارکتینگ فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

a.shahadati
۱۴۰۲/۰۵/۲۷

متن رو نخوندم اما بی دقتی نویسنده در تعیین معادل "بازی گونه سازی" برای گیمیفیکیشن در حالی که معادل بهتر "بازی وار سازی" وجود داشت نظرم رو به کتاب منفی کرد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۱ صفحه

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۱ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۸۴,۰۰۰
۳۰%
تومان