دانلود و خرید کتاب ارتش ربات های پرنده تاد اچ. دودلر ترجمه مینا قنواتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتش ربات های پرنده اثر تاد اچ. دودلر

کتاب ارتش ربات های پرنده

ویراستار:مژگان کلهر
انتشارات:نشر افق
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ارتش ربات های پرنده

کتاب ارتش ربات های پرنده نوشتهٔ تاد اچ. دودلر و ترجمهٔ مینا قنواتی و ویراستهٔ مژگان کلهر است و نشر افق آن را منتشر کرده است. این کتاب سومین جلد از مجموعه کتاب سوپرمگس است.

درباره مجموعه کتاب سوپرمگس

مجموعهٔ سوپرمگس درباره‌ٔ ابرقهرمان کوچک، یوجین مگس است که با دوست نزدیکش کک کولاک و خواهرش ال در سرزمین بوگندستان زندگی می‌کنند و ‌به جنگ سوسک سرکش می‌روند. اما اینکه چطور یوجین و خواهرش به سوپرمگس تبدیل می‌شوند و مبارزه‌شان با سوسک سرکش به کجا می‌انجامد، در چهار جلد مجموعه‌ٔ سوپرمگس آورده شده است.

درباره کتاب ارتش ربات های پرنده

نقشه‌های سوسک سرکش برای دومین‌بار نقش بر آب شد! اما انگار این سوسک سرکش حالاحالاها دست از دیوانگی برنمی‌دارد. نقشه‌ٔ جدید او واقعا ترسناک است؛ قرار است دوستی میان سوپر مگس و کک کولاک را به هم بزند. سوپر مگس و کک کولاک همیشه با هم رفیق بوده‌اند و جلوی سوسک سرکش ایستاده‌اند. ولی حالا کک کولاک حسابی عوض شده و دیگر آن کک مهربان همیشگی نیست.

دیگر فقط یک سوپرمگس در شهر بوگندستان وجود ندارد! حالا دو فرزند خانواده‌ٔٔ مگسین ابر قهرما‌ن‌اند؛ سوپرمگس و دختر موشکی. آن‌ها قرار است با کک کولاک به مبارزاتشان ادامه دهند! اما اوضاع به‌خوبی قبل پیش نمی‌رود. نقشه‌ٔ جدید سوسک سرکش هولناک است. او روی دوستی دست گذاشته است! کک کولاک تغییر کرده است. او دیگر همراه یوجین و ال نیست و به سوپرمگس‌ها پشت کرده و به کک کُفری تبدیل شده است.

آیا سوپرمگس و دختر موشکی می‌توانند کک کفری را به کک کولاک برگردانند؟ آن‌ها چطور بوگندستان را از دست ارتش ربات‌های پرنده‌ٔ سوسک سرکش نجات می‌دهند؟ 

کودکان با خواندن این کتاب با حشرات بیشتر آشنا می‌شوند و مفاهیمی چون دوستی، قلدری، اعتمادبه‌نفس و... را بهتر می‌شناسند.

خواندن کتاب ارتش ربات های پرنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ماجراهای سوپرمگس سوپرمگس مجموعه‌ای طنز برای کودکان دوره‌ٔ اول دبستان است که ماجرایی فانتزی و جذاب را روایت می‌کند. ساختار جملات داستان ساده است و نوسوادان به‌راحتی می‌توانند آن را بخوانند. تصویرگری‌های سیاه و سفید آن هم باعث جذابیت بیشتر داستان شده و مکمل روایت‌ است.

درباره تاد.اچ دودلر

تاد.اچ دودلر با نام واقعی تاد هریس گلدمن کارآفرین جنجالی آمریکایی و بنیان‌گذار شرکت تجاری David & Goliath است که لباس، پوستر و کالاهای دیگری با شعارهای متنوع بر اساس طرح‌های قدیمی و کارهای دیگر هنرمندان تولید می‌کند. تاد برای نوشتن کتاب‌ها و تصویرگری‌هایش از نام دودلر استفاده می‌کند. او هم‌اکنون با دخترش در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب ارتش ربات های پرنده

«مدرسهٔ قایق قهوه‌ای در یک توالت‌فرنگی شکسته، درست وسط زباله‌دانیِ شهر بوگندستان شناور بود. آن دوروبرها این مدرسه تنها مرکزِ آموزشیِ حشره‌ها بود. سال تحصیلی از سپتامبر شروع می‌شد، آخرین ماه از همان فصل پُر از گرده‌افشانی و نیش حشرات و بوی عرق که آدم‌ها به آن تابستان می‌گویند. با شروع فصل سرما، وقتی بیشتر حشراتِ بوگندستان به خواب زمستانی می‌رفتند یا به طرف جنوب مهاجرت می‌کردند، سال تحصیلی هم به پایان می‌رسید.

شاید باور نکنید، اما درست چند هفته بعد از خاطرهٔ بد اولین روزِ مدرسه، یوجین مگسینِ کلاس‌چهارمی به‌عنوان دانش‌آموز نمونهٔ فصل انتخاب شد. او همان کسی بود که با تلاش زیاد دانش‌آموزان مدرسه را از تبدیل شدن به زامبی نجات داده بود. البته آن‌ها نمی‌دانستند کسی که نجاتشان داده همین یوجینِ هم‌کلاسی خودشان بوده.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
تومان