دانلود و خرید کتاب ارتباط موثر فردی و سازمانی ساناز کتابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباط موثر فردی و سازمانی اثر ساناز کتابی

کتاب ارتباط موثر فردی و سازمانی

نویسنده:ساناز کتابی
ویراستار:نرگس مهربد
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ارتباط موثر فردی و سازمانی

کتاب ارتباط موثر فردی و سازمانی نوشتهٔ ساناز کتابی و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ارتباط موثر فردی و سازمانی

ارتباط موثر چیزی فراتر از تبادل اطلاعات بوده و یکی از مهارت‌های مهم زندگی است. ارتباط گرفتن و برقراری ارتباط، شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما مهارتی است که باید بیاموزید.

تمایز این کتاب با موارد مشابه این است که همهٔ عرصه‌های ارتباطی را در نظر گرفته و ارتباطات را از خانواده تا محیط کار به تفصیل بررسی می‌کند. یادگیری روش‌های ارتباط موثر به همراه داشتن تخصص در رشته‌های مختلف، موفقیت در زندگی و کارشما را تضمین خواهد کرد.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب ارتباط موثر فردی و سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مسئولان منابع انسانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان