دانلود و خرید کتاب کتاب فروشی کوچک بروکن ویل کاتارینا بیوالد ترجمه محدثه مظاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب فروشی کوچک بروکن ویل اثر کاتارینا بیوالد

کتاب کتاب فروشی کوچک بروکن ویل

انتشارات:انتشارات شانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کتاب فروشی کوچک بروکن ویل

کتاب کتاب فروشی کوچک بروکن ویل نوشتهٔ کاتارینا بیوالد و ترجمهٔ محدثه مظاهری است و انتشارات شانی آن را منتشر کرده است. این کتاب نخستین بار در سال ۲۰۱۳ انتشار یافت.

درباره کتاب کتاب فروشی کوچک بروکن ویل

کتاب کتاب فروشی کوچک بروکن ویل داستانی است که در کتاب‌فروشی روایت می‌شود و در ستایش کتاب‌ها نوشته شده است. بروکن ویل در آیووا، تا به حال هیچکس را مثل سارا در خود ندیده است، کسی که راهی طولانی را از سوئد آمده فقط برای اینکه دوستش ایمی را ببیند. اما وقتی سارا از راه می‌رسد، درمی‌‌یابد که مراسم خاکسپاری ایمی تازه به پایان رسیده است. خوشبختانه، مردم شهر مراقب این گردشگر غیرمعمول هستند؛ حتی اگر نیاز عجیبش به کتاب‌ها را درک نکنند. سارا در این شهر، به یاد دوستش، یک کتاب‌فروشی راه می‌اندازد. تمام چیزی که سارا می‌خواهد این است که کتاب‌های محبوبش را با مردم بروکن ویل سهیم شود و آن‌ها را مجاب کند که کتاب خواندن، یکی از لذت‌های بزرگ زندگی است. اما سارا چند تصمیم غیرمتعارف می‌گیرد که ممکن است باعث برملاشدن رازهای زیادی شود و وضعیت را برای همهٔ مردم شهر تغییر دهد.

خواندن کتاب کتاب فروشی کوچک بروکن ویل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌هایی با حال و هوای کتاب و کتاب‌فروشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب فروشی کوچک بروکن ویل

«سارای عزیز،

امیدوارم از کتاب یک دختر دمده اثر لوییزا می آلکوت لذت ببری. داستان جالبیه اما شاید میشه گفت که کمی بیشتر از زنان کوچک به مسائل اخلاقی پرداخته.

در مورد پول کتاب هم نمیخواد نگران باشی؛ من در طی سال‌ها چندین نسخه از این کتاب گیرم اومده. خیلی حس خوبی دارم که این یکی حالا یه خونه جدید پیدا کرده و این همه راه تا اروپا میره. من خودم هیچوقت به سوئد نیومدم اما مطمئنم که کشور قشنگیه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۸۰ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۸۰ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان