دانلود و خرید کتاب آموزش حرفه ای Revit Architecture 2022 رضا بابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش حرفه ای Revit Architecture 2022 اثر رضا بابایی

کتاب آموزش حرفه ای Revit Architecture 2022

نویسنده:رضا بابایی
ویراستار:مهدیه مخبری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش حرفه ای Revit Architecture 2022

کتاب آموزش حرفه ای Revit Architecture 2022 نوشتهٔ رضا بابایی و ویراستهٔ مهدیه مخبری است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است. این کتاب به‌همراه بیش از ۱۲۰ تمرین کاربردی است.

درباره کتاب آموزش حرفه ای Revit Architecture 2022

طی دو دهه اخیر، استفاده از نرم‌افزارهای Revit و متد BIM در دنیا بسیار رایج و بسیاری از کشورهای صنعتی استفاده از آن را اجباری نموده‌اند. در سال‌های اخیر، بسیاری از مهندسین، کارفرمایان و شرکت‌های مشاور ایرانی نیز، به اهمیت استفاده از نرم‌افزارهای Revit در بحث مدل‌سازی معماری، سازه و تاسیسات پی برده‌ و به این سمت گرایش پیدا کرده‌اند.

با توجه به اهمیت این نرم‌افزار، کتاب حاضر Revit Architecture 2022 به زبانی ساده و به بهترین شیوه ارائه شده است تا به بسیاری از سوالات دانش‌پژوهان در این زمینه پاسخ داده شود.

این کتاب نتیجه تجربیات ۱۲ ساله مؤلف در زمینه کار بر روی پروژه‌های مختلف و تدریس با نرم‌افزار Revit Architecture در مؤسسات گوناگون از قبیل خانه عمران، مجتمع فنی تهران، جهاد دانشگاهی و شرکت‌های مختلف است که در تالیف آن سعی شده نکات ریز و سوالاتی که در کار با این نرم‌افزار برای دانش‌پژوهان پیش می‌آید، در قالب تمرین‌های کاربردی و به زبانی ساده توضیح داده شود. تمرین‌ها و مثال‌های استفاده شده در این کتاب به صورت گام به گام است تا بر اساس آن، دانش‌پژوهان بتوانند پروژه‌های خود را پیش ببرند.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب آموزش حرفه ای Revit Architecture 2022 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزهٔ مدل‌سازی معماری، سازه و تاسیسات پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه

حجم

۳۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه

قیمت:
۲۱۰,۰۰۰
تومان