دانلود و خرید کتاب شکارچی ترجمه دانلد ای. وست لیک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکارچی اثر دانلد ای. وست لیک

کتاب شکارچی

معرفی کتاب شکارچی

کتاب شکارچی نوشتهٔ دانلد ای. وست لیک و ترجمهٔ متین کریمی است. نشر مهر و دل این رمان معاصر، آمریکایی و جنایی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شکارچی

کتاب شکارچی نخستین رمان از مجموعه‌ای به نام «پارکر» است. پارکر نام شخصیت محوری و اصلی این مجموعه رمان آمریکایی است. در رمان «شکارچی»، شخصیت‌ها با هم جدال می‌کنند تا هر یک منابع خویش را به دست آورند. در این مسیر، هیچ‌کس به دیگری رحم نمی‌کند و هیچ ارزشی حاکم نیست. پارکر تنها رفیق خود را فردی می‌داند به نام «لوگر». در ابتدای این رمان، پارکر را می‌بینیم که وارد نیویورک می‌شود. این رمان بر پایهٔ انتقام پیش می‌رود.

خواندن کتاب شکارچی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شکارچی

 از پیش استگمن در کانارسی تا هتل سن دیوید برای پارکر راهی نبود. کانارسی آخر خط بود. پیدا کردن لین کار سختی نبود. زیر اسمش لیست بلند بالایی بود. لین هم شک نداشت که پارکر مرده. اما مال بیشتر حواسش جمع بود. مگر این که از اسم دیگری استفاده می‌کرد. پارکر از کانارسی به منهتن آمده بود، به هتلی برگشته بود که برایش رزرو کرده بودند. لباس‌هایی را که سه روز تنش بودند عوض کرد. دوش گرفت و اصلاح کرد. دوباره لباس پوشید و رفت بیرون تا چیزی بخورد و دو دوتا چهارتایی بکند. پشت میز نشست و رفت تو فکر. می‌خواست از راه لین، مال را پیدا کند. امیدی به زندگی نداشت. باید راه دیگری را امتحان می کرد. احتمال این می‌رفت که مال دوباره با سندیکا ارتباط داشته باشد. شاید بتواند از طریق سندیکا او را به چنگ بیاورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان