دانلود و خرید کتاب ندا بیتا حافظی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ندا اثر بیتا حافظی

کتاب ندا

نویسنده:بیتا حافظی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ندا

«ندا» رمانی نوشته‌ی بیتا حافظی(-۱۳۵۵)، نویسنده معاصر ایرانی است.

در بخشی از این رمان می‌خوانیم:

آن شب مثل همه شبها به زندگی‌اش فکر می‌کرد؛ به آسمان چشم دوخته بود و در اوج آن همه غم و ناراحتی تنها یک چیز قلبش را به تپش‌های دوباره وامی‌داشت و آن تکرار نام کسی بود که با حضورش انگیزه و امیدی تازه به او بخشیده بود. پیمان تنها کسی بود که ندا با به یاد آوردن چهره‌اش آرام می‌گرفت و امیدش را به زنده بودن و ادامه راه از دست نمی‌داد.

آن دو، در یک روز پاییزی با هم آشنا شدند. ندا با به یاد آوردن آن روز گرمای خاصی در وجودش حس می‌کرد، خیلی خوب به خاطر داشت:

نزدیک ظهر بود. مقداری موادغذایی مورد نیاز برای خانه خریداری کرده بود. باران شدیدی می‌بارید و او با وسایلی که در دست داشت، کنار خیابان در انتظار تاکسی ایستاده بود. بالاخره اتومبیلی مقابل پایش ایستاد، ندا مسیر را گفت و سوار شد. راننده پسری جوان بود، حدوداً بیست و چهار ـ پنج ساله.

اتومبیل به آرامی حرکت کرد و ندا به خیابان چشم دوخت. صدای ملایم موسیقی سکوت حاکم و رشته افکار ندا را از هم گسست، پس از آن بوی ملایم سیگار فضای اتومبیل را پر کرد. ندا نیم نگاهی به پسر جوان انداخت و در همان لحظه سنگینی نگاه او را احساس کرد. دو چشم میشی رنگ در آینه مقابل به او خیره شده بود. به سرعت نگاهش را برگرفت و مجدداً به تماشای خیابان پرداخت. احساس می‌کرد قلبش به تپش افتاده، سعی کرد بر خود مسلط باشد اما احساسی تازه و ناشناخته وجودش را فراگرفته بود.

نظرات کاربران

Helna
۱۳۹۷/۰۵/۲۴

بد بوود

nedsalehani
۱۳۹۶/۰۸/۲۸

aslan jaleb nabood 😞

میریان
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

خوب بود قابلیت تبدیل به فیلمنامه راداشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
حالا خیلی زود است که تو مفهوم عشق رو درک کنی. مشکل شما جوونها همینه که یک سری احساسات ظاهری و زودگذر رو عشق فرض می‌کنید، عشق باید با شناخت همراه باشه. مطمئن باش هر دوست داشتنی در اثر ناملایمات زندگی خدشه‌دار می‌شه.
nedsalehani

حجم

۱۱۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۱۱۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان