دانلود و خرید کتاب خانواده خودشیفته استفانی دونالدسون ترجمه سپیده نمدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خانواده خودشیفته

کتاب خانواده خودشیفته (تشخیص و درمان) نوشتهٔ استفانی دونالدسون و رابرت پرسمان و ترجمهٔ سپیده نمدیان است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب خانواده خودشیفته

کتاب خانواده خودشیفته درمورد تشخیص و درمان چنین خانواده‌ای سخن گفته است. این کتاب شما را با مفاهیمین مانند نارسیس و اکو، خانوادهٔ خودشیفته و مدل آن آشنا می‌کند. - احساسات وارتباطات، تعیین مرزها، تصمیم‌گیری و تعویق کام‌روایی، اعتماد و درمان، صمیمیت، روابط جنسی و دوستی از موضوعات این کتاب راهنما هستند. نویسندگان این کتاب، یک الگوی درمانی نوآورانه پیشنهاد داده‌اند تا بتوان افراد بالغ از خانواده‌های قربانیِ بدرفتاری عاطفی را به‌درستی درک و درمان کرد. این دسته از خانواده‌ها در کتاب حاضر «خودشیفته» نامیده شده‌اند. کتاب حاضر دارای مجموعه شیوه‌های فرزندپروری نویی است که به دلایل گوناگون برای عموم مردم آموزنده خواهد بود؛ از جمله براي کاهش اضطراب شغلی، اعتیاد به نوشیدن الکل و مصرف مواد مخدر، بدررفتاری با دیگران، اختلال ذهنی، ناتوانی جسمی، کمبود مهارت‌های والدگری و بلوغِ خودمحورانه.

خواندن کتاب خانواده خودشیفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خانواده خودشیفته

«چیزی که کودک بیش از هرچیزی نیاز دارد، یک سرپرست استوار اما فهمیده است که باید نیازهای خودش را از طریق همسر خود برآورده کند. چنین سرپرستی، باید مشکلاتش را از طریق منبع روابط خود حل کند، و باید یک حس مسئولیت‌پذیری شخصی داشته باشد. در این صورت، چنین سرپرستی می‌تواند در دسترس کودک باشد و آنچه را که کودک نیاز دارد، فراهم کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان