دانلود و خرید کتاب کوچینگ، نیرو محرکه پیشرفت مارک متیوز ترجمه علیرضا جعفرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوچینگ، نیرو محرکه پیشرفت اثر مارک متیوز

کتاب کوچینگ، نیرو محرکه پیشرفت

نویسنده:مارک متیوز
ویراستار:لیلا شیبانی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کوچینگ، نیرو محرکه پیشرفت

کتاب کوچینگ، نیرو محرکه پیشرفت نوشتهٔ مارک متیوز و ترجمهٔ علیرضا جعفرزاده و ویراستهٔ لیلا شیبانی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای شما برای داشتن تیم‌های بهتر است.

درباره کتاب کوچینگ، نیرو محرکه پیشرفت

در دنیای کنونی، تیم‌سازی مهارتی است که در بیشتر شرکت‌های موفق مورد توجه ویژه‌ای قرارگرفته‌است. نویسندهٔ کتاب کوچینگ، نیرو محرکه پیشرفت، درواقع تجربیاتی که آنان را زندگی کرده، در اختیار خوانندگان محترم قرار داده است.

کوچینگ که در بخش‌های مختلف کتاب از آن به عنوان موتور محرکهٔ تیم‌ها برای رسیدن به اهداف ذکر شده است روش نوینی از مشاوره و ارتقای فردی، سازمانی است که به افراد کمک می‌کند که راه حل مسئله‌های پیش‌روی خود را خودش کشف و اجرایی نماید. در واقع کوچینگ شناخت درستی از فرد را در اختیارش قرار می‌دهد تا برمبنای آن هر فرد بتواند بهترین روش عملیاتی مربوط به خود را کشف و اجرایی نماید.

در مجموع این کتاب مجموعهٔ ارزشمندی در نوع مدیریت، تیم سازی، روش تعامل با مشتریان و نقش کوچینگ در سازمان‌های امروزی را در اختیار خوانندگان گرامی قرار می‌دهد.

خواندن کتاب کوچینگ، نیرو محرکه پیشرفت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مدیران و رهبران سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کوچینگ، نیرو محرکه پیشرفت

«صاحب شرکت می‌خواست شرکت را توسعه دهد. او می‌خواست تیم فروش با سرعتی بیش از آنچه تاکنون وجود داشته، رشد کند. این مساله برای او بسیار مهم بود، از این رو انتظارات خود را به تیمش خود انتقال داد. اما آنچه در نظر گرفته نشده بود ظرفیت تیم و مهارت آن‌ها برای رشد دوبرابری بود. قابل پیش بینی است که این شرکت با وجود رشد دو رقمی، انتظارات مالک را برآورده نکرد. آنچه که می‌توانست به عنوان یک داستان موفقیت باشد، به دلیل انتظارات غیرواقعی مالک، به «شکست غم‌انگیز» تیم تبدیل شد.

به هر حال، اگر افراد مناسبی برای تیم خود انتخاب نکرده باشید، شانس زیادی برای رسیدن به اهداف خود ندارید. شما به عنوان یک رهبر تجاری، بایداز استعدادهایی را که طی سال‌ها استخدام کرده‌اید، صادقانه ارزیابی کنید.

-آن‌ها در چه چیزی مهارت دارند؟

-عملکردآنان در برابر اهدافی که برای آنان تعیین کرده اید چگونه است؟ آیا آن‌ها به طور مداوم به آن اهداف می‌رسند و یا دائما شکست می‌خورند؟

-چه کمبودهایی دارند؟ کجا به کوچینگ احتیاج پیدا می کنند؟

-آیا آن‌ها می‌توانند آنچه را که از آن‌ها می‌خواهید، انجام دهند؟

در طول سالیان متمادی، صاحبان مشاغل زیادی را می‌شناخته‌ام که می‌خواستند به یکباره در بازارهای جدیدی وارد ودر آنان رشد کنند تا حضور متنوعی در بازارهای مختلف داشته باشند و کسب‌وکار اصلی خود را در برابر رکود محافظت کنند. البته این امر اگر به‌درستی انجام شود پدیده بدی نیست. اما مشکل اجرای درست آنست.

اغلب اوقات، مالکان یا مدیران تصور می‌کنند که توانایی این را دارند در بازارها یا خطوط تولید جدید موفق شوند. اما قدرت یک زنجیر به ضعیف ترین حلقه آنست و وجود حلقه های ضعیف شایع‌تر از آن است که فکرش را بکنید.

وقتی شرکتی نیاز به استخدام نیرو دارد، آگهی آن را در LinkedIn وب‌سایت داخلی شرکت و غیره منتشر می‌کند. درج شرح وظایف دقیق و به‌روز شده در آگهی استخدام ضروریست تا مهارت‌هایی را که برای استخدام نیاز دارید، برای مخاطب مشخص و واضح باشد. اما همیشه این‌طور نیست. باید دقت زیادی شود تامطمین شوید که شرح وظایف درج شده به طور دقیق استعدادی را که می‌خواهید جذب کنید منعکس می‌کند. شما باید کارمندانی را استخدام کنید که مهارت‌های لازم برای همراهی در بازارهایی که می‌خواهید به آنان وارد شوید را داشته باشند. فقط همراهی در بازار موجود کافی نیست، پویایی و خلاقیت مورد نیاز است.

آنچه در هنگام مدیریت کسب و کار مهم است، درک ارزشی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان