دانلود و خرید کتاب ببر در تور آتوسا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ببر در تور اثر آتوسا صالحی

کتاب ببر در تور

معرفی کتاب ببر در تور

کتاب «ببر در تور» نوشتۀ آتوسا صالحی است و نشر افق آن را منتشر کرده است. ببر در تور، یکی از کتاب‌های مجموعۀ «کلاس اولی، کتاب اولی» و براساس درس‌های ۱ تا ۵ کتاب فارسی اول دبستان نوشته شده است.

درباره کتاب ببر در تور

کتاب ببر در تور، اولین کتاب مجموعۀ «کلاس‌اولی، کتاب اولی» است. این مجموعه کتاب‌ها بر اساس حروفی نوشته شده‌اند که کودکان کلاس اول درس به درس با آن جلو می‌روند. این روش باعث می‌شود که آن‌ها از همان ماه‌های ابتدایی آموزش، حروف الفبا را به‌خوبی یاد بگیرند و با کلمه‌ها و جمله‌های بیشتری آشنا شوند. کتاب ببر در تور سطح ۱ و بر اساس درس‌های ۱ تا ۵ کتاب فارسی کلاس اول دبستان است. آتوسا صالحی، نویسندۀ کتاب تلاش کرده است تا با حروف و کلمات مناسب این چند درس، قصه‌های جذابی برای دانش‌آموزان خلق کند. بدون شک داستان‌خوانی معجزه می‌کند و به کودکان این فرصت را می‌دهد تا ضمن آموختن حروف در مدرسه، قصۀ مربوط به همان حروف را به‌تنهایی بخوانند و لذت ببرند.

مجموعه کتاب‌های کلاس‌اولی، کتاب اولی برای دانش‌آموزان کلاس اول طراحی و تدوین شده است. دانش‌آموزان کلاس اول در ابتدای راه آموختن زبان فارسی هستند. کتاب‌هایی مانند ببر در تور به آ‌ن‌ها کمک می‌کند حروف الفبا را به‌خوبی یاد بگیرند، شکل کلمه‌ها را بهتر به ذهن بسپارند و دیکته‌هایشان اشتباه کمتری داشته باشد. این مجموعه ۵ سطح دارد. کودکان ابتدا با مطالعۀ کتاب‌های سطح ۱ و ۲ خواندن کلمه‌های ساده و جمله‌های کوتاه را تمرین می‌کنند، بعد از آن با انجام‌دادن فعالیت‌های پایانی هر کتاب و خواندن جمله‌های طولانی‌تر و همچنین کتاب‌های پرحجم‌تر دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا می کند. این کتاب‌ها نه‌تنها مهارت خواندن و نوشتن را در کودکان ارتقا می‌دهد؛ بلکه اعتمادبه‌نفس آن‌ها را نیز بالا می‌برد. کتاب ببر در تور شامل جمله‌های کوتاه، حروف خوانا همراه با صداگذاری و کلمه های آسان و تازه می‌شود. تصاویر زیبا، رنگارنگ و جذاب کتاب‌ها از نقاط قوت این مجموعه است و کودکان را برای خواندن داستان‌های خیال‌انگیز جذب می‌کند. تصویرگری کتاب ببر در تور به عهدهٔ ویدا کریمی بوده است. 

خواندن کتاب ببر در تور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان کلاس اول دبستان و والدینی که می‌خواهند مهارت خواندن را در فرزندانشان تقویت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ببر در تور

«ببر در بوستان بود.

او در تور بود.

دستم درد آمد.

سارا آمد.

سارا با ببر دوست بود.

نترس! آن درد درمان دارد.

سوسمار! سوسمار!

سارا با سوسمار دوست بود.

سوسمار آمد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۵۰۰
تومان