دانلود و خرید کتاب بیتی و زیتی حدیث لزرغلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیتی و زیتی اثر حدیث لزرغلامی

کتاب بیتی و زیتی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بیتی و زیتی

کتاب بیتی و زیتی به‌قلم حدیث لزرغلامی را انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرده است. این کتاب داستان دو موجود خیالی به اسم بیتی و زیتی است که با بستن موهایشان به شکل‌های مختلف، کارهای عجیبی می‌کنند.

درباره کتاب بیتی و زیتی

دنیای قصه‌های کودکانه، دنیای خیال‌پروری و رویا‌پردازی است. دنیای شگفتی‌ها و جذابیت‌ها و رخدادهایی که جز در عالم قصه در جای دیگری امکان وقوع ندارند و می‌توانند به پرورش و رشد خلاقیت در کودکان کمک کنند. کتاب بیتی و زیتی داستان دو موجود خیالی است که با بستن موهایشان به اشکال مختلف، کارهای خارق‌العاده‌ای می‌کنند. چه کارهایی؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب بیتی و زیتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۸ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب بیتی و زیتی

«بیتی گفت: اگه می خوای یه موش داشته باشی باید موهات رو دم موشی ببندی. زیتی موهایش را دم موشی بست. یک موش خرمایی پیدایش شد. حالا بیتی بود و زیتی بود و موشی. بیتی گفت: اگه می خوای یه خرگوش داشته باشی باید موهات رو خرگوشی ببندی. زیتی موهایش را خرگوشی بست. یک خرگوش سفید از راه رسید. حالا بیتی بود و زیتی بود و موشی و خرگوشی. بیتی گفت: اگه می خوای اسب داشته باشی باید موهات رو دم اسبی ببندی. زیتی موهایش را دم‌اسبی بست. یک اسب پرنده از لای موهایش پرید بیرون. حالا بیتی بود و زیتی بود و موشی و خرگوشی و اسب پرنده.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان