دانلود و خرید کتاب عادت های موفقیت دنیل والتر ترجمه عسل علی حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های موفقیت اثر دنیل والتر

کتاب عادت های موفقیت

معرفی کتاب عادت های موفقیت

کتاب عادت های موفقیت نوشتهٔ دنیل والتر و ترجمهٔ عسل علی حسینی و محیا صفری است و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید؟

درباره کتاب عادت های موفقیت

آیا شما از اینکه در یک چرخه بی‌پایان تنبلی قرار گرفته‌اید خسته شده‌اید؟ آیا لیستی از اهدافتان را در دفترچه‌ای نوشته‌اید که هر سال آن‌ها را مرور می‌کنید و قول می‌دهید بالاخره به آن‌ها برسید؟ یا شاید شما به سادگی از رؤیاهای خود دست کشیده‌اید زیرا معتقدید سبک‌های زندگی خاص فقط برای تعدادی افراد خاص است. 

خوب است بدانید که بسیاری از موفق‌ترین افراد جهان در فقر مطلق بزرگ شدند. موفقیت به اراده، نظم و انضباط شخصی و عادات خوب مربوط می‌شود که همهٔ آن‌ها را می‌توان یاد گرفت.

کتاب عادت های موفقیت عادت‌های موفق‌ترین افراد را ارائه کرده است. در این کتاب می‌خوانید ترک عادت‌های بد چقدر دشوار است، زیرا آن‌ها چنان در وجود ما ریشه دوانده‌اند که در واقع بخشی از وجود ما شده‌اند. اما خبر خوب این است که اگر مایل هستید این کار را شروع کنید می‌توانید همان عادات افراد موفقی که آن‌ها را مورد تحسین قرار دادید، اتخاذ کنید و همان سطح از نظم و انضباط را در خود ایجاد نمایید تا اطمینان حاصل کنید که رؤیاهای شما هم تبدیل به واقعیت می‌شوند. در این کتاب موارد زیر را خواهید آموخت:

چرا شما عادت‌های بد زیادی در خود پرورش داده‌اید؟

چگونه عادت‌های خوب را جایگزین عادت‌های بد کنیم؟

چرا انگیزه برای رسیدن به رؤیاهای‌مان کافی نیست؟

چرا نظم شخصی تنها مهارتی است که برای موفقیت به آن نیاز دارید؟

اهمیت قبول شکست

چگونه یک برنامه صبحگاهی زندگی شما را تغییر خواهد داد؟

اگر شما می‌دانید که توانایی‌های شما بیش از چیزی است که اکنون دارید و آماده‌اید که عادت‌های خوب را در خود پرورش دهید و به مرحله بالاتر بروید، این کتاب را بخوانید.

خواندن کتاب عادت های موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند از عادت‌های بد خود رها شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عادت های موفقیت

«من و دوستانم طرف‌داران مثبت‌اندیشی را مسخره می‌کردیم. برای من افرادی مانند تونی رابینز و دیپاک چوپرا بسیار آزاردهنده بودند و مثبت بودن هنگامی که زندگیت در آستانه فروپاشی بود هیچ معنایی نداشت.

فکر می‌کردم وقتی که نمی‌دانم تا آخر ماه را چگونه سر کنم، لبخند داشتن خیلی غیرواقعی به نظر می‌رسد. اما وقتی به واقعیت فکر کردم، فهمیدم که مثبت‌اندیشی به معنای انکار واقعیت زندگی نیست، بلکه به این معناست که چارچوب‌های‌تان را تغییر دهید تا بتوانید بهتر با آن کنار بیایید.

قبل از اینکه به چگونگی تغییر تفکر خود بپردازم، اجازه دهید به برخی از مزایای مثبت اندیشی نگاهی بیندازیم.

بهبود سلامت جسمانی: مشخص نیست که آیا مثبت‌اندیشان بیشتر از طریق ورزش منظم و رژیم غذایی سالم از سلامت خود مراقبت می‌کنند یا خیر، اما تحقیقات نشان می‌دهد که افراد خوش‌بین سالم‌تر هستند. دلایل مختلفی برای این ممکن است وجود داشته باشد، از جمله این که آن‌ها استرس زیادی را تجربه نمی‌کنند و به دلیل طرز فکری که دارند، در صورتی که استرس داشته باشند بهتر می‌توانند با آن کنار بیایند. به هر دلیلی، به نظر می‌رسد خوشبین‌ها سالم‌تر از بدبین‌ها هستند. مطالعات نشان داده است که آن‌ها:

- بعید است که در اثر بیماری‌های قلبی عروقی بمیرند.

- احتمال ابتلا به سرماخوردگی/آنفولانزا کمتر است زیرا سیستم ایمنی قوی‌تری دارند.

- احتمال بهبود بیماری‌ها یا جراحات سریع‌تر است.

- به احتمال زیاد عمر طولانی‌تری دارند.

یک مطالعه بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲، ۷۰۰۰۰ زن را زیر نظر گرفت و نشان داد که افرادی که نگرش مثبتی نسبت به زندگی داشتند کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از شرایط زیر بودند:

- بیماری‌های تنفسی

- عفونت

- سرطان

- سکته

- بیماری‌های قلبی

بهبود سلامت روان: افراد دارای طرز فکر مثبت کمتر از مشکلات سلامت روانی مانند اضطراب و افسردگی رنج می‌برند. به طور کلی، آن‌ها در مقایسه با افراد بدبین، از سلامت روان بیشتری برخوردارند. اگر چه مثبت‌اندیشی درمانی برای مشکلات سلامت روان نیست، اما وقتی از دریچه مثبت به زندگی نگاه می‌کنید، برای مدیریت وقایع دشوار زندگی مجهزتر هستید.

مکانیسم‌های بهتر برای مقابله با استرس: استرس بخش اجتناب‌ناپذیر زندگی است. افراد شغل خود را از دست می‌دهند، در خانه، محل کار و یا با دوستان درگیری دارند، مرگ اعضای خانواده و غیره. در هر شرایطی، مهم این است که چگونه با آن برخورد کنید. مطالعات نشان داده‌اند که افراد خوش‌بین به احتمال زیاد با استراتژی‌ها و یافتن راه‌هایی برای اصلاح وضعیت با شرایط منفی مقابله می‌کنند. آن‌ها وقت خود را با شکایت در مورد چیزهایی که نمی‌توانند تغییر دهند مثل «چرا این وضعیت رخ داده است یا تقصیر چه کسی بوده است» تلف نمی‌کنند. افراد بدبین به جای تلاش برای رفع آن، رویکرد مخالف را در پیش می‌گیرند و ناله می‌کنند.

زندگی اجتماعی فعال‌تر: در مورد آن این‌گونه فکر کنید:ترجیح می‌دهید در اطراف چه کسانی باشید؟ افراد مثبت یا منفی؟ حتی افراد منفی‌نگر هم بودن در حال خوب را دوست دارند زیرا باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشند. خوشبین‌ها زیاد می‌خندند، همیشه در سیاهی نور را می‌بینند و به طور کلی نگرش خوبی دارند. فراد مثبت معمولاً دوستان بیشتری دارند و به مراسم‌های مختلفی دعوت می‌شوند.»

نظرات کاربران

کمالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

اگر شما به دنبال تغییر عادت های بد و کسل کننده خود هستید و می خواهید زندگی بهتری نسبت به قبل را شروع کنید، پیشنهاد میکنم کتاب (عادت های موفقیت) را مطالعه کنید. یکی دیگه از کتاب های کاربردی... عالی بود! و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۳۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان