دانلود و خرید کتاب با تلفن همراهت قهر کن! کاترین پرایس ترجمه زینب عسکری تبار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با تلفن همراهت قهر کن! اثر کاترین پرایس

کتاب با تلفن همراهت قهر کن!

معرفی کتاب با تلفن همراهت قهر کن!

کتاب با تلفن همراهت قهر کن! نوشتهٔ کاترین پرایس و ترجمهٔ زینب عسکری تبار است و انتشارات راوشید آن را منتشر کرده است. کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که چطور باید چیرگی خودمان را در رابطه با دنیای دیجیتال بازیابی کنیم؟‬

درباره کتاب با تلفن همراهت قهر کن!

نویسنده در کتاب با تلفن همراهت قهر کن! به هیچ وجه قصد ندارد به شما دیکته کند که تلفن همراه هوشمند هیچ جایگاهی در زندگی شادمان انسان‌ها ندارد.

نویسنده هیچ مشکلی با دنیای دیجیتال و استفاده از تلفن همراه ندارد، بلکه سعی می‌کند ما را متقاعد کند که این ابزارها باید در خدمت ما باشند نه اینکه ما را بازیچه تبلیغات و اخبار کنند.

کتاب با تلفن همراهت قهر کن! سرشار از توصیه‌های کاربردی و راه‌حل‌های محک‌خورده برای هر کسی است که گوشی هوشمند در دست دارد و دلش می‌خواهد سبک زندگی‌اش را در مورد تلفن‌های همراه دگرگون کند.

آیا گوشی اولین شیئی است که صبح زود برمی‌دارید و آخرین شیئی که شب قبل از خواب توی دست می‌گیرید؟ آیا شما هم مرتب گوشی را برمی‌دارید که فقط وارسی کنید و ببینید «دنیا دست کیه؟» و بعد از ساعت‌ها متوجه می‌شوید چقدر زمان از چنگتان پریده؟

شاید دوست داشته باشید وقت کمتری روی تلفن همراهتان هدر بدهید، اما واقعاً ندانید چطور باید این ابزار را کنار بگذارید بدون آنکه به‌طور کامل برای کارهای باارزش ترکش کنید. در این صورت، کتاب حاضر به دردتان خواهد خورد.

در کتاب با تلفن همراهت قهر کن! کاترین پرایس روزنامه‌نگاری که چندین جایزه مرتبط دریافت کرده، راهکارهایی عملی پیشنهاد می‌دهد تا ابتدا برخوردی قهرآمیز با تلفنتان داشته باشید و سپس بر اساس برنامه‌ای سازنده دوباره با آن آشتی کنید.

انگیزه چیست؟ خُب، برقراری رابطه‌ای مثبت و بلندمدت که جواب دهد و احساس خوبی در زندگی به همراه داشته باشد. شما در این کتاب پی خواهید برد که گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌ها چطور طراحی شده‌اند تا اعتیادآور باشند. همچنین خواهید فهمید مدت زمانی که صرف این گونه دستگاه‌ها می‌کنید چطور مهارت‌های تمرکز، حافظه و اندیشه تحلیلی را آسیب‌پذیر می‌کنند.

در مرحله بعدی بر پایۀ نقشه‌ای ۲۰روزه، خواهید آموخت که باید چه تغییراتی به گوشی تلفن، برنامه‌های نصب‌شده، محیط پیرامون و ذهنیت خودتان بدهید تا در نهایت قادر باشید افسار سبک زندگی‌تان را دوباره به چنگ بگیرید و هرگز دوباره اجازه ندهید که فناوری دیجیتال به گوشه‌نشینی و افسردگی منتهی شود.

خواندن کتاب با تلفن همراهت قهر کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که حس می‌کنند از گوشی تلفن همراه خود خیلی استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با تلفن همراهت قهر کن!

«انسان‌‌ها، موجوداتی اجتماعی هستند. به عبارت دیگر به شدت می‌‌خواهیم همان احساسی را تجربه‌‌کنیم که به آن تعلق‌‌ داریم. از آن وقت‌‌ها که این تأیید یا عدم تأیید از انسا‌‌ن‌‌های واقعی سرچشمه می‌‌گرفت، زمان زیادی نمی‌‌گذرد. درست مانند اتفاقی که در دوران دبیرستان برای من افتاد. در آن زمان افرادی که به ظاهر دوست من بودند، تصمیم گرفتند میزان محبوبیت هم‌‌کلاسی‌‌هایمان را از یک تا ده درجه‌‌بندی‌‌کنند. آن‌‌ها تصمیم‌‌گرفتند مرا در رتبۀ منفی سه قرار‌‌دهند.

صرفاً جهت اطلاع، اعداد منفی بین ۱ تا ۱۰ قرار نمی‌‌گیرند. اما نکتۀ مهم‌‌تر اینست که در آن زمان حکم من شخصاً و تقریباً محرمانه صادر شده‌‌بود. اما امروز، این دیدگاه‌‌ها برای همه ارسال می‌‌شود تا آن‌‌ها را ببینند و نظرات خود را ثبت‌‌کنند. امروزه بسیاری از برنامه‌‌های مشهور در تلاش‌‌اند تا کاربران یکدیگر را مورد قضاوت قرار‌‌دهند. فرقی نمی‌‌کند، رتبه‌‌بندی‌‌ها برنامۀ اوبر باشد یا لایک‌‌های اینستاگرام.

مسلماً این ویژگی‌‌ها تصادفی در این برنامه‌‌ها قرار نگرفته‌‌اند. طراحان این برنامه‌‌ها می‌‌دانند که انسان‌‌ها ذاتاً دوست‌‌دارد مورد تأیید قرار بگیرند. در واقع هر چقدر راه‌‌های بیشتری برای قضاوت‌‌شدن وجود داشته‌‌باشد، ما هم به همان نسبت با وسواس بیشتری روی امتیازات خود نظارت می‌‌کنیم. آدِم آلتر در کتاب مقاومت‌‌ناپذیر توصیف می‌‌کند که ظهور کلید‌‌های پسندیدن در فیسبوک، چنان تأثیر روانشناختی داشته است که، قابل اغماض نیست. او در ادامه می‌‌گوید: «پٌستی که حتی یک‌‌بار هم پسندیده نشده است، تنها به طور خصوصی برای ارسال‌‌کننده دردناک نخواهد‌‌بود، بلکه این شرایط نوعی سرزنش اجتماعی محسوب می‌‌شود.»

چرا این عوامل برای ما مهم هستند؟ پاسخ درست به اندازۀ این موضوع بحث‌‌برانگیز است که چرا من هنوز بیش از ۲۵ سال است که رتبه‌‌بندی محبوبیت را به خاطر دارم. اما در مورد این‌‌که دیگران ما را قضاوت‌‌ می‌‌کنند، هیچ تردیدی وجود ندارد.

اما موضوع عجیب اینست که، ما نه تنها به قضاوت‌‌های دیگران اهمیت می‌‌دهیم، بلکه از آن‌‌ها می‌‌خواهیم ما را قضاوت‌‌کنند. ما برای این‌‌ که به دیگران ثابت کنیم دوست‌‌داشتنی و مشهور هستیم، تصاویر و نظرات خود را با آن‌‌ها به اشتراک می‌‌گذاریم. سپس گوشی‌‌های هوشمندمان را وسواس‌‌گونه بررسی‌‌ می‌‌کنیم تا ببینیم حداقل از بین افراد آنلاین چه کسانی با ما موافق هستند؟ با این وجود فراموش‌‌ می‌‌کنیم همان‌‌طور که ما صفحۀ شخصی خود را طوری نشان می‌‌دهیم که دیگران تا حد ممکن تصور کنند زندگی ما هیجان ‌‌انگیز و سرگرم‌‌کننده است، دیگران نیز همین کار را می‌‌کنند.

با در نظر‌‌گرفتن تمام این موضوعات، متوجه می‌‌شویم وقت‌‌گذرانی در رسانه‌‌های اجتماعی موجب افسردگی و کاهش اعتماد به نفس می‌‌شود. موضوعی که در این میان بی‌‌معنی به نظر می‌‌رسد اینست که چرا ما عمداً خاطرات خاطرات ناخوشایند را مرور می‌‌کنیم.»

نمایش های ایرانی؛ جلد اول
صادق عاشورپور
گلشن رویا
علیرضا هاشمی‌نیا (دلنشین شالی)
منتخب مندل ـ فصل ۹۸ ـ اسهال بدون تب
عالیه خباز
دنیای سوفی
يوستين گردر
بوسه از قطره باران
عیسی نوریان
تجربه تظاهر به عزاداری مارینا
مارینا آرتورونا ویشنیوتسکایا
از همه بدم ‌می‌آید
میج کلی
نقش فعالیت ورزشی بر تغییرات بیان cAMP و IGFBP1 در بافت کبد
سهیلا میرزاآقائی
کار را تمام کنید
دانشکده کسب و کار هاروارد
پژواک خیال
ناصر عرب
آگاتا کریستی
ماریا ایزابل سانچز وگارا
قصه های هزار و یک نصف شب (جلد اول)
ابراهیم رها
سالمندان کار
شیوا پروایی
نیمکت رفاقت
پتی بروزو
شاهنامه و پژوهش های تازه
غزال دبیری
جراحی تومورهای کلیه و رتروپریتوئن (1401)
مصطفی هاشمی طالخونچه
رفیق آدم حسابی
آنتوان چخوف
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۱۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان