دانلود و خرید کتاب والدین آرام، فرزندان خوشحال لورا مارکام ترجمه حسنا حسینی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب والدین آرام، فرزندان خوشحال اثر لورا مارکام

کتاب والدین آرام، فرزندان خوشحال

معرفی کتاب والدین آرام، فرزندان خوشحال

کتاب والدین آرام، فرزندان خوشحال نوشتهٔ لورا مارکام و ترجمهٔ حسنا حسینی فر است. انتشارات راوشید این کتاب را برای والدین روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب والدین آرام، فرزندان خوشحال

چطور دادزدن را کنار بگذاریم و به فرزندمان نزدیک شویم؟ کتاب والدین آرام، فرزندان خوشحال به شما در این رابطه کمک می‌کند؛ زیرا راهنمایی است زیربنایی برای فرزندپروری و تربیت کودکانی مسئولیت‌پذیر، پرظرفیت و خوشحال در محیط خانواده. رویکرد لورا مارکام بر اساس آخرین یافته‌های پژوهشی دربارهٔ فرایند رشد و نمو مغز و تجربه‌های بالینی گسترده، حاصل مصاحبه با والدین و فرزندان است. پیام او در کتاب حاضر برای والدین این است که پرورش پیوند عاطفی با فرزندان در محیط خانواده می‌تواند دگرگونیِ ماندگار و واقعی ایجاد کند. وقتی والدین به چنین پیوند حیاتی دست پیدا کنند، دیگر نیازی نخواهند داشت بچه‌ای را تهدید، سرزنش یا تنبیه کنند یا حتی زیرمیزی بدهند! کتاب حاضر دارای ۳ بخش بنیادی است:

۱) هدایت و مهار خود در مقام والد،

۲) تقویت روابط با کودک،

۳) تعلیم‌دادن به‌جای کنترل‌کردن به‌منظور تقویت هوش عاطفی.

خواندن کتاب والدین آرام، فرزندان خوشحال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ والدین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب والدین آرام، فرزندان خوشحال

««وقتی فرزندتان به گذشته نگاه می‌کند، کودکی‌اش را به خاطر می‌آورد. اساس تمام چیزهایی که در دنیا به دست آورده. البته، فرزندان ‌مان حتی کوچک‌ترین حرف‌های ما را نیز به‌خاطر می‌آورند.

خاطراتی که به زندگی آنها در کانون خانواده رنگ می‌بخشد به خاطر احساساتی است که ما به آنها دادیم. هر روز آن خاطرات را زندگی خواهند کرد.

می‌خواهید به میراثی که امروز برایشان ایجاد می‌کنید نگاهی بیندازید؟

چشمان‌تان را ببندید و تصور کنید فرزندان ‌تان بزرگ شده‌اند و شاد و خوشبخت هستند و دارند پیشرفت می‌کنند.

حالا تصور کنید بچه‌دار شده‎اند و دارند آنها را بزرگ می‌کنند. نوه‌های شما. می‌بینید چطور بزرگ می‌شوند و پیشرفت می‌کنند؟ زیرا فرزندان شما والدین فوق‌العاده‌ای هستند. و این به خاطر روش فرزندپروری شماست.

دفعۀ بعد که با فرزندتان به مشکل برخوردید به سراغ این احساسات بروید. فرزندتان، نوه‌هایتان و فرزند و فرزندهای آنها را ببینید، همه دارند پیشرفت می‌کنند و کامیاب می‌شوند. همگی با قدردانی به شما لبخند می‌زنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
۲۵,۵۰۰
۵۰%
تومان