دانلود و خرید کتاب سال ۱۲ هفته ای برایان پی. مورگان ترجمه علی‌ اکبر ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سال ۱۲ هفته ای

کتاب سال ۱۲ هفته ای نوشتهٔ برایان پی. مورگان و مایکل لنینگتون و ترجمهٔ علی‌ اکبر ابراهیمی و عباس احمدی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد مدیریت زمان سخن گفته است.

درباره کتاب سال ۱۲ هفته ای

کارهایی که همه در ۱۲ ماه سال انجام می‌دهند، شما در ۱۲ هفته انجام دهید! کتاب سال ۱۲ هفته ای راهنمایی جامع برای ایجاد نتایج بهتر از طریق تمرکز عمیق بر روی فعالیت‌های روزمره است. این کتاب به فرایندی اشاره کرده است که در عرصهٔ ورزش حرفه‌ای نهادینه شده و بسیاری از قهرمانان جهان، امروزه از آن برای موفقیت و خودیاری استفاده می‌کنند. اغلب سازمان‌ها برای مدیریت زمان و افراد در چارچوب اهداف و برنامه‌های سالانه عمل می‌کنند؛ یعنی همان چرخهٔ فعالیت‌های ۱۲ماهه. در عوض، کتاب حاضر  به شما کمک خواهد کرد تا از ایرادها و بهره‌وری پایین در تفکر سالانه جلوگیری کنید. گفته شده است که این کتاب به‌شکلی نوآورانه نشان داده است که هر سال چگونه می‌تواند ۱۲ هفته به طول بینجامد. در این مدت، کسی وقت کافی ندارد تا تلف کند؛ پس فوریت افزایش می‌یابد، تمرکز بر روی امور حیاتی بیش‌تر می‌شود و نتایج برای موفقیت فوق‌العاده خواهد بود.

خواندن کتاب سال ۱۲ هفته ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سال ۱۲ هفته ای

«برای بیش‌تر مردم، تغییر فکر مهم‌ترین نوع تغییر محسوب‌ می‌شود. تغییر فکر دو جانبه است. اولین جنبۀ تغییر آن، خود را مواجه کردن با سنجش و فرار نکردن از آن به خاطر شرمساری است؛ شرایطی که اغلب موارد ایجاد‌ می‌شود.

بله، درست است که آزمون برای ما ناخوشایند و زننده و در برخی اوقات حتی سخت است. و این که تلاش‌ها را به حساب نمی‌آورد و موانع و چیزهایی که تمرکز حواستان را از بین‌ می‌برد مورد توجه قرار نمی‌دهد، یا هر گونه بهانه دیگری که بیاورید نمی‌پذیرد.

اما در انتهای امر، آزمون کمک‌کننده و لازم است. بدون سنجش، روش دیگری نمی‌شناسید که از طریق آن بدون هیچ ابهامی بدانید تا چه اندازه پیشرفت داشته‌اید. بدون داشتن آزمون، روشی برای دانستن این که این تطابق‌ها فایده دارند یا نه وجود ندارد. بدون آزمون عملاً رسیدن به اهداف در برنامه سال ۱۲ هفته‌ای غیرممکن است.

دومین جنبۀ تغییر فکر توجه بیش‌تر روی اقدام‌ها نسبت به نتایج است. به خاطر داشته باشید، کنترل بیش‌تری روی اقدام‌هایتان نسبت به نتایج‌تان دارید. نتایج توسط اقدام‌ها شکل‌ می‌گیرند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان