دانلود و خرید کتاب تنش ها و تعارضات اجتماعی بهنام شکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تنش ها و تعارضات اجتماعی اثر بهنام شکری

کتاب تنش ها و تعارضات اجتماعی

معرفی کتاب تنش ها و تعارضات اجتماعی

کتاب تنش ها و تعارضات اجتماعی نوشتهٔ بهنام شکری (عضو هيئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد رودهن) و علیرضا احمدیان است. انتشارات پادینا این کتاب را در حوزهٔ نظریه‌ها و رویکردهای درمانی روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تنش ها و تعارضات اجتماعی

کتاب تنش ها و تعارضات اجتماعی به موضوعاتی مانند مشکلات ارتباطی، ازدواج با پزشک‌ها، مشکل ارتباطی هم‌شیرها، مدل مهارت‌های ارتباط ميان‌فردی و اجتماعی، ويژگی‌های اجتماعی جمعيت‌شناختی، ژست‌های غيركلامی مخرب در روابط ميان‌فردی، تنش و هزينه‌های آن، تنوع ديدگاه‌ها و تفاوت‌های فردی، هم‌سازی و سازگاری با اسلوب شخصيتی، ديدگاه نو به تعارض و سبک‌های نامؤثر و ناشيانهٔ مديريت تعارض پرداخته است. نویسنده‌ها گفته‌اند که بیشتر مردم در قالبی از روابطْ زندگی می‌كنند. روابط برای آن‌ها منبع پيوند، راحتی، صميميت و شادي و درعین‌حال منشأ تعهد، مسئوليت و اصطكاک است. سلامت روان‌شناختی فرد و احساس راحتی او به ميزان بسیاری به كيفيت روابط او و به عبارت ديگر به الگوی تعامل او با والدين، فرزندان، شريک زندگی، خواهر و برادرها و دوستان و همكاران بستگی دارد. در این باره بیشتر بدانید.

خواندن کتاب تنش ها و تعارضات اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد نظریه‌ها و رویکردهای درمانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تنش ها و تعارضات اجتماعی

«تعصبات مذهبی و نژادی ممكن است سبب بروز مشكلاتی در روابط بين فرد شود. برخی دانشمندان علوم اجتماعی معتقدند كه نژادپرستی و تعصب مذهبی پايه روان‌شناختی قوی ندارد و بر عوامل اجتماعی و طبقه اجتماعی به عنوان عوامل سببی تأكيد می‌ورزند. ساير محققين تعصب را نوعی نگرش آموخته‌شده می‌دانند و آن را یک شكلی از فرهنگ محسوب می‌كنند. چندين روان‌پزشكی بر اين باورند كه مردم فقط در صورتی انگيزه تغيير تعصبات خود را پيدا می‌كنند كه آن را جزئی از یک اختلال روانی بدانند. تعصب ممكن است یک مكانيسم دفاعی غير انطباقی برای محافظت فرد متعصب از احساسات عميق بی‌كفايتی باشد. اين امر مستلزم فرافكنی صفات نامطلوب و بی‌ارزش شده به گروه مقصد است. آزارهای جنسی در محل كار اغلب تركيبی از تعاملات نامتناسب جنسی، ابراز قدرت و تسلط و بروز كليشه‌های جنسی نفی است. مشكلات ارتباطی ناشی از آزارهای جنسی را می‌توان در اين طبقه لحاظ نمود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان