دانلود و خرید کتاب مهارت های زندگی (مهارت های رفتاری ویژه بزرگسالان) زینب میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های زندگی (مهارت های رفتاری ویژه بزرگسالان) اثر زینب میرزایی

کتاب مهارت های زندگی (مهارت های رفتاری ویژه بزرگسالان)

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مهارت های زندگی (مهارت های رفتاری ویژه بزرگسالان)

کتاب مهارت های زندگی (مهارت های رفتاری ویژه بزرگسالان) نوشتهٔ زینب میرزایی است و انتشارات امید سخن آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مهارت های زندگی (مهارت های رفتاری ویژه بزرگسالان)

از جمله مظاهر زندگی اجتماعی انسان، وجود تعامل‌های سالم و سازنده میان انسان‌ها و برقراربودن عشق به همنوع و ابراز صمیمیت و همدلی به یکدیگر است.

زندگی جنبه‌های مختلفی چون خشم، غم، اندوه، شکست و تلخی دارد که انسان با طی‌کردن پله‌های زندگی یکی‌یکی از آن‌ها بالا رود و از سختی‌های زندگی گذر کند.

برای اینکه بتوانیم زندگی خوب و موفقی داشته باشیم باید بتوانیم توانایی‌های مختلف را در خود پرورش دهیم.

به‌طور مثال یکی از مهم‌ترین عوامل برقراری روابط داشتن اعتماد به نفس است کسی که به خود اعتماد دارد به خودآگاهی رسیده است.

مهارت‌های زندگی مهارتی نیستند که از بدو تولد با انسان همراه باشد بلکه طی زمان توسط خود فرد کسب می‌شود.

کتاب مهارت های زندگی (مهارت های رفتاری ویژه بزرگسالان) به عنوان یک راهنمای مفید برای دوستان و عزیزانی است که جویای آگاهی از این موضوع هستند.

خواندن کتاب مهارت های زندگی (مهارت های رفتاری ویژه بزرگسالان) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهارت های زندگی (مهارت های رفتاری ویژه بزرگسالان)

«مهارت‌هایی که به ما برای زندگی بهتر کمک می‌کنند تا در موقعیت‌های مختلف رفتار درست را انجام دهیم. این توانایی فرد را قادر می‌سازد تا به‌طور مؤثرتری مسائل زندگی را حل نماید و در صورتی که مسائل زندگی حل نشود استرس روانی ایجاد می‌کند و در نهایت به فشار جسمی منجر می‌شود.

هم‌زمان با یادگیری تسلط و استقرار، در این مهارت‌ها فرد علاوه بر رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی فردی و اجتماعی به ایفای نقش در زندگی خود می‌پردازد.

مهارت‌های زندگی هم به صورت یک راهکار ارتقای سلامت روانی و هم به صورت یک راهکار ابزاری در پیشگیری از آسیب‌های روانی _اجتماعی مبتلا به جامعه نظیر اعتیاد، خشونت‌های خانگی و اجتماعی، آزار کودکان، خودکشی و موارد مشابه قابل استفاده است.

این مهارت‌ها به افراد کمک می‌کنند تا در زندگی روزمره و در مواجهه با چالش‌ها مثبت عمل کرده، هم خودشان و هم جامعه را از آسیب‌های روانی_اجتماعی حفظ کرده و سطح بهداشت روانی خویش و جامعه را ارتقاء بخشند.

***

یعنی آگاهی و هوشیاری از خود. از اصلی‌ترین مراحل زندگی هر فرد است که باید برای پیشرفت و ارتقای کیفی زندگی‌اش به آن دست یابد. در واقع مهارتی است که به حسن پرورش‌یافته‌ای از عزت‌نفس منجر می‌شود.

خودآگاهی، این مهارت به شما کمک می‌کند تا توانایی شناخت بهتری روی خود، نیازها، نقاط قوت و ضعف، خواسته‌ها، اهداف، احساسات و ارزش‌ها داشته باشید.

رشد خودآگاهی به فرد کمک می‌کند تا بفهمد تحت شرایط استرس قرار دارد یا نه. همچنین ضعف در خودآگاهی با بسیاری از بیماری‌ها و آسیب‌های روانی همراه است.

خودآگاهی چیزی نیست که در چند ماه، یک یا دو سال کسب شود. پروسه‌ای است که تا آخر عمر ادامه دارد و فقط هر روز بیشتر از دیروز می‌شود. و این امر به دلیل پیچیدگی و عظمت شخصیت انسانی ماست.

مهارت خودآگاهی این توانایی را به افراد می‌دهد که بتوانند در لحظه، احساسات اصلی و دقیق خود را بیان کرده و به مناسب‌ترین شکل ممکن آن‌ها را ابراز و با آن برخورد کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

حجم

۲۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۶,۵۰۰
۵۰%
تومان