دانلود و خرید کتاب روش های سرمایه گذاری در بازارهای مالی مسعود نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های سرمایه گذاری در بازارهای مالی اثر مسعود نوروزی

کتاب روش های سرمایه گذاری در بازارهای مالی

معرفی کتاب روش های سرمایه گذاری در بازارهای مالی

کتاب روش های سرمایه گذاری در بازارهای مالی نوشتهٔ مسعود نوروزی است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب روش های سرمایه گذاری در بازارهای مالی

کتاب روش های سرمایه گذاری در بازارهای مالی درمورد بازارهای سهام، ارز، سکه و طلا سخن گفته است. وضعیت بازار سهام به‌عنوان نمایانگر وضعیت اقتصادی مملکت و شاخص قدرت و توانایی پیشرفت آن کشور معرفی می‌شود. یک بازار سهام روبه‌رشد نمایانگر یک اقتصاد پویا و روبه‌رشد است که استقبال سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در آن جامعه را نشان می‌دهد؛ برعکس، افت و نزول در بازار سهام به فرار سرمایه‌گذاران از مشارکت در بخش تولید و صنعت مملکت و هجوم آن‌ها به بازارهای موازی می‌انجامد و این، موجب صعود افسارگسیختهٔ قیمت‌ها، افزایش تورم و در نتیجه ناهنجاری در پایداری اقتصادی جامعه می‌شود. از طرفی گفته می‌شود متوسط بازدهی خریدوفروش عمدهٔ سکهٔ طلا، بین ۳۰ تا ۵۰درصد در سال است؛ اگرچه افت‌وخیزهای قیمت طلای جهانی و نرخ برابری دلار تحت‌تأثیر اتفاقات سیاسی و اقتصادی داخلی و جهانی در نوسان قیمت‌ها بسیار مؤثر است و ساده‌اندیشی است اگر بازارهای ارز، سکه و طلا را بدون صاحب بدانیم. نهادها و گروه‌های مختلفی بر چگونگی نوسان قیمت‌ها در این بازارها نظارت کرده و در مواقعی بنا بر میل خود، قیمت‌ها را کنترل و تعیین می‌کنند.

شاید مهم‌ترین ویژگی این کتاب آن باشد که گردآورندهٔ مطالب آن از مفاهیم پیچیدهٔ اقتصادی ورد زبان اقتصاددانان گریزان بوده است و مفاهیم به ساده‌ترین حالت ممکن بیان شده‌اند؛ به‌نحوی که توسط عموم، بدون دانش تخصصی در رشته‌های اقتصادی قابل‌درک باشد. این مجموعه از مطالب متنوعی همچون سرگذشت مشهورترین سرمایه‌گذاران جهان، اصول مقدماتی در علم سرمایه‌گذاری مانند مفاهیم ریسک و بازده و ابزار تحلیل، آشنایی با مفاهیم مرتبط با بازارهای مختلف مالی، روش‌های سرمایه‌گذاری علمی و تجربی و از منابع مختلف فارسی و انگلیسی گردآوری شده است.

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب روش های سرمایه گذاری در بازارهای مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

عین الله عسکری
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

بیسار عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۷ صفحه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۷ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان