دانلود و خرید کتاب سفر سرمایه گذاری روح الله گنجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفر سرمایه گذاری اثر روح الله گنجی

کتاب سفر سرمایه گذاری

انتشارات:انتشارات بورس
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سفر سرمایه گذاری

کتاب سفر سرمایه گذاری نوشتهٔ روح الله گنجی و مهدی رضایی است که در انتشارات بورس به چاپ رسیده است. 

شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، انتشـارات بـورس را بـا هـدف گسـترش فرهنـگ سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مالی در سال ۱۳۹۰ تأسیس کرد. این انتشارات، انتشار کتاب‌های مالی در سـطح کشـور و منطقـه را چشم‌انداز خود قرار داده است. اولویت انتشارات بورس، چاپ و نشر کتاب‌هایی با محوریت حقوق در بازار سرمایه، فناوری اطلاعات در بازار سرمایه، مالی اسلامی‌ و مالی عمومی است. انتشارات بورس در مدت زمان فعالیت کوتاه خـود، موفـق بـه انتشـار بـیش از ۱۵۰ عنوان کتاب شده است. این آثار به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه‌های مختلف مرجـع، تخصصـی دانشگاهی، عمومی و کودک در زمینهٔ دستاوردهای روز بازار سرمایه در ایران و جهان هستند. همچنین کتاب‌های آموزشی عمومی و تخصصـی در حـوزهٔ بـازار سـرمایه شامل کتاب‌های دانشگاهی، کتاب‌های آموزشی بـا هـدف پاسـخ‌گویی بـه نیـاز عمـوم جامعه و برخی از منابع آزمون‌های بازار سرمایه در این انتشارات به چاپ می‌رسند.

دربارهٔ کتاب سفر سرمایه گذاری 

هرساله افراد زیادی وارد بازار بورس می‌شوند که بیشتر آنها آموزش کافی ندیده‌اند؛ در نتیجه، حضور آنها برایشان جز ضرر و زیان چیزی دربر ندارد. ورود به بازار سرمایه ساده است اما ریسک بالایی دارد بنابراین آموزش، امن‌ترین راه ورود به این بازار است.

سفر سرمایه گذاری راهنمای کاربردی سرمایه‌گذاری در بورس ایران است و هدف از تألیف آن در درجهٔ اول، آموزش سرمایه‌گذاری است؛ مهارتی که برای بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی جامعه باید گسترش پیدا کند. کتاب سفر سرمایه گذاری درحقیقت نقشهٔ راه سرمایه‌گذاران است و با تمرکز بر بازار سرمایه، مفاهیم پایه و کاربردی سرمایه‌گذاری را منتقل می‌کند. تعریف و مفهوم سرمایه‌گذاری، اصول و استراتژی‌های آن، معرفی بازارهای مالی و مقایسهٔ آنها، اصول، مفاهیم و اصطلاحات بورس، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در بورس، مفهوم ارزش سهام و مدیریت آن از مباحث مهمی است که در این کتاب مطرح شده‌اند. 

کتاب سفر سرمایه گذاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همهٔ کسانی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند، خوب است این کتاب راهنما را مطالعه کنند.

 بخشی از کتاب سفر سرمایه گذاری

«مدیریت نامناسب امور مالی می‌تواند مشکلات مالی مختلقی را برای ما ایجاد کند که از کمبود پس‌انداز در مواجهه با شرایط غیرمتتظره و پرهزینه تا فقدان منابع مالی در زمان از دست دادن شغل و غیره را شامل می‌شود. این فقدان برنامه‌ریزی مالی در وخیم‌ترین موارد می‌تواند به از دست رفتن خانه منجر شود که سناریویی نگران‌کننده با عواقب جدی برای کل خانوده در نظر گرفته می‌شود.

افزون بر این قبیل فشارهای روزانه، خانواده‌ها به‌طور فزاینده به‌تنهایی مسئول پس‌انداز بلندمدت و برنامه‌ریزی برای دوران بازنشسستگی خود هستند. این تصمیم‌ها برخی از مهمترین نمونه‌هایی هستند که در طول زندگی افراد اتخاذ می‌شوند. اما شاهد هستیم که بسیاری از افراد از آموزش‌های مالی ضروری برای درک کامل انتخاب‌ها و خطرات مرتبط با برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری برخوردار نیستند. شکست در اتخاذ تصمیم‌های سرمایه‌گذاری درست می‌تواند کیفیت زندگی فرد را در سال‌های آینده و زمان بازنشستگی تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

نتایج پژوهشی جهانی نشان داده است ۴۴ درصد خانواده‌ها از سپرده‌های کوتاه‌مدت برای تأمین مالی دوران بازنشستگی خود استفاده می‌کنند و درمقابل، تنها ۲۲ درصد سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت را در دستور کار خود قرار می‌دهند. علت آن این است که بسیاری از مردم مسئولیت و خطر مدیریت پیچيده پول و راهبردهای پس‌انداز که تا پیش‌ازاین حداقل با دولت‌ها و کارفرمایان تقسیم شده بود را به‌تنهایی بر عهده‌دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان