دانلود و خرید کتاب رهبری در بازاریابی شبکه ای مری کریستنسن ترجمه سعید گل محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری در بازاریابی شبکه ای اثر مری کریستنسن

کتاب رهبری در بازاریابی شبکه ای

معرفی کتاب رهبری در بازاریابی شبکه ای

کتاب رهبری در بازاریابی شبکه ای نوشتهٔ مری کریستنسن و ترجمهٔ سعید گل محمدی و گیتی شهیدی و ویراستهٔ پریوش طلایی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب سازمان فروش تشکیل دهید و آن را به امپراطوری تبدیل کنید.

درباره کتاب رهبری در بازاریابی شبکه ای

بزرگ‌ترین موفقیت‌ زندگی‌کردن بدون محدودیت‌های مالی است. آزادی مالی به شما حق انتخاب می‌دهد. با آزادی مالی می‌توانید مکان زندگی، چگونگی آن، نحوه تربیت فرزندان و گذران اوقات آزاد خود را انتخاب کنید. با حمایت از انجمن خیریه جهانی یا کمک به جامعه محلی خود می‌توانید تفاوت ایجاد کنید. وقتی افق دید شما گسترده می‌شود، دنیا بهشت می‌شود.

بیشتر مردم آزادی و استقلال مالی را فدای امنیت می‌کنند. آن‌ها به امنیت اهمیت می‌دهند و هفته‌ای چهل ساعت کار می‌کنند تا سالی چهل‌هزار دلار درآمد داشته باشند، چون اهل خطر نیستند هرگز نمی‌فهمند می‌توانستند طوری دیگر زندگی کنند.

اگر دنبال امنیت هستید و اجازه می‌دهید ترس‌هایتان شما را محدود کنند یا اجازه می‌دهید دیگران سبک زندگی شما را مشخص کنند، این کتاب مناسب شما نیست. باید دیوارهای منطقه امن خود را گسترش دهید تا برای رشد خود فضا ایجاد کنید.

اگر خواهان سبک زندگی نامحدود یا آزادی مالی هستید و می‌خواهید روی آن کار کنید، راه رسیدن به آزادی مالی را به شما نشان می‌دهم. باید برای خود امپراطوری بازاریابی شبکه‌ای برپا کنید.

بازاریابی شبکه‌ای برای همه کسانی که رؤیاهای بزرگ و شجاعت دنبال‌کردن آن را دارند، تجارتی آرمانی است. از لحظه‌ای که قرارداد توافق و شراکت با شرکتی را امضا می‌کنید، رئیس شرکت و کار خود می‌شوید و سکان سرنوشت خود را به دست می‌گیرید.

وقتی عاشق شغل خود باشید کار نمی‌کنید، سبک زندگی شماست.

می‌توان بازاریابی شبکه‌ای را در یک کلمه خلاصه کرد: فرصت. آزادی مالی هیچ تضمینی ندارد. به قاطعیت، نظم و انگیزه برای رسیدن به بالاترین درآمد نیاز دارد. خصوصیات شما در خون شماست. بیشتر ما از جایگاه کسانی که در جست‌وجوی زندگی بهتر از اقیانوس‌ها و قاره‌ها عبور کردند، سقوط کرده‌ایم.

هرکس که مسیری را طی می‌کند راه را برای دیگران باز می‌کند. میلیون‌ها نفر مسیر بازاریابی شبکه‌ای را پشت سر گذاشتند و به آزادی شیوه‌ زندگی و مالی رسیدند. هرکدام از آن‌ها برای رسیدن شما به رؤیاهایتان راه را هموار کردند. اما کسی سریع به مقصد نمی‌رسد. همه باید همان مسیر را طی کنند. این در مورد تلاش هم صادق است، هرچه بیشتر تلاش کنید، بیشتر به دست می‌آورید.

اگر فردی جاه‌طلب، سخت‌کوش و قاطع هستید، با انتخاب هر مسیری در زندگی موفق می‌شوید. جالب است، کارآفرینان بازاریابی شبکه‌ای برای بالاترین درآمد با یکدیگر رقابت نمی‌کنند. شما برای خودتان و با خود رقابت می‌کنید. مسابقه برای خود شماست و شما سرعتش را تعیین می‌کنید.

زمان، مکان و چگونگی کارتان را خودتان انتخاب می‌کنید. اگر به نتایج دلخواه خود نرسیدید، مجبور نیستید با کمیته‌ای مشورت کنید یا قبل از امتحانِ راه جدید به تأئید بالادست خود نیاز ندارید. گلوله‌های خود را به سمت مسیری که تجارت شما نیاز دارد هدف می‌گیرید و از راهبردهای خودتان استفاده می‌کنید.

کتاب رهبری در بازاریابی شبکه ای براساس تجارب شخصی مری کریستنسن در ساخت تجارت بازاریابی شبکه‌ای موفق نگاشته شده است. 

خواندن کتاب رهبری در بازاریابی شبکه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزهٔ بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهبری در بازاریابی شبکه ای

«بازاریابی شبکه‌ای آسان‌ترین روش خلاقانه برای رسیدن به آزادی مالی است. پیشرفت‌های ناپایدار در تکنولوژی همه موانع کار در منزل را برطرف کرده و می‌توان از بازاریابی شبکه‌ای برای هر محصول و خدمات قابل تصور استفاده کرد.

بازاریابی شبکه‌ای بهترین فرصت برای کارآفرینان است. مراقبت شخصی، وسائل مد، وسایل مراقبت و نگهداری از منزل و بخش‌های غذایی پیشرفت کرده‌اند و محصولات از طریق کانال‌های بازاریابی شبکه‌ای در دسترس هستند و روز به روز نوآوری بیشتری در آن‌ها دیده می‌شود. می‌توانید در زمینه مربیگری سلامت شخصی، جواهرات، تغذیه، سبدهای هدیه، محصولات و وسایل دفاع شخصی تجارت ایجاد کنید.

بازاریابی شبکه‌ای نقشی مهم در ارائه خدمات ایفا می‌کند. تجارت شما براساس انرژی، بیمه، نظارت بر اعتبار، خدمات قانونی، امنیت در منزل یا ارتباطات راه دور ایجاد می‌شود. هر محصول، خدمات یا کانالی را بخواهید، شرکت بازاریابی شبکه‌ای در آن زمینه مشتاقانه با شما همکاری می‌کند و شیوه حمایت مالی در آن زمینه را به شما آموزش می‌دهد.

هدف بازاریابی شبکه‌ای فروش محصولات و خدمات به صورت چهره به چهره و فرد به فرد است. در جامعه مشتری‌مدار این تجارت کامل به شمار می‌آید.

بازاریابان شبکه‌ای به‌طور انحصاری تأمین محصولات و خدمات را به عهده نمی‌گیرند، اما از یک مزیت عالی برخوردارند. در بازار به‌شدت زنجیره‌ای امروز، مشتریان فعالانه به توصیه و نظر افراد قابل اعتماد خود توجه می‌کنند و آن‌ها فروشنده‌ای نیستند که کمترین دستمزد را دریافت می‌کند. مشتری‌ها می‌خواهند هفت روز هفته و بیست‌وچهارساعته آنلاین خرید کنند و خواستار حمایت کسی هستند که در زمان نیازشان به کمک یا توصیه، با علاقه به آن‌ها توجه کند. شما می‌توانید آن فرد باشید.

طبق گزار‌ش‌ هاریس پال که از طرف فدراسیون جهانی انجمن‌های فروش مستقیم مأمور شده، در شش ماه گذشته از هر سه بزرگسال امریکایی یک نفر از طریق فروش مستقیم خرید کرده است.

در بازاریابی شبکه‌ای برای پیداکردن مشتری و ارائه خدمات خود محدودیت مکانی ندارید. می‌توانید محصولات خود را آنلاین، چهره به چهره یا ترکیبی از هر دو روش بخرید. فروشگاه آنلاین شما هرگز تعطیل نمی‌شود و همیشه مشتری‌هایتان به شما پیام ارسال می‌کنند یا تلفن می‌زنند.

شروع کار بازاریابی شبکه‌ای فروش خدمات یا محصول است. علاوه‌‌بر سودی که از فروش شخصی عاید شما می‌شود، پاداش‌هایی هم از فروش سازمانی کسب می‌کنید (فروش کسانی که شما حامی مالی آن‌ها هستید و فروش کسانی که حامی مالی دیگران هستند).

همه بازاریابان شبکه‌ای تجارت خود را با امضای قرارداد با شریک انتخابی خود شروع می‌کنند. هرچند قرارداد با شرکت است اما آن‌ها بخشی از سازمان شخصی می‌شوند که آن‌ها را حمایت و پشتیبانی می‌کند.

شرکت به رهبرانی که دیگران را معرفی کرده و آموزش می‌دهند پاداش می‌دهد و جوایزی بابت فرو‌ش‌های سازمانی به آن‌ها تقدیم می‌کند.

اگرچه برنامه‌های جبرانی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است، اما همه این برنامه‌ها برای پاداش‌دهی به پیشرفت شما هستند. هرچه در جذب و آموزش موفقیت‌آمیز افراد برای ایجاد تجارت مهارت بیشتر داشته باشید، به پول بیشتر دست می‌یابید. روش‌های پاداش‌دهی شرکت‌ها به‌وضوح در طرح پاداش آن‌ها ذکر شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱۸۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان