دانلود و خرید کتاب راهنمایی در مورد اختلال های اضطرابی نیل ای. ریکتور ترجمه حسام حاج جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راهنمایی در مورد اختلال های اضطرابی

کتاب راهنمایی در مورد اختلال های اضطرابی نوشتهٔ نیل ای. ریکتور، دانیل بوردو، کیت کیچن، لیندا جوزف ماسایا و جودیت ام. لاپوزا و ترجمهٔ حسام حاج جعفری و ویراستهٔ محبوبه یزدان صفت است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمایی در مورد اختلال های اضطرابی

کتاب راهنمایی در مورد اختلال های اضطرابی راهنما برای افراد مبتلا به اختلال‌های اضطرابی، خانواده‌ها، همسران، دوستان ایشان و هر فردی که ممکن است به آن علاقه‌مند باشد، مناسب است. در این کتاب دربارۀ جنبه‌های بسیاری از اختلال‌های اضطرابی صحبت شده و به برخی سؤال‌های رایج نیز پاسخ داده شده است و به خوانندگان کتاب دربارۀ اختلال‌های اضطرابی از طریق ارائه‌دهندگان درمان یاری می‌رساند.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

اضطراب و اختلال‌های اضطرابی

چه چیزی باعث اختلال‌های اضطرابی می‌شود؟

درمان‌های اختلال‌های اضطرابی

بهبود و جلوگیری از بازگشت

 به همسر و خانوادۀ خود کمک کنید

خواندن کتاب راهنمایی در مورد اختلال های اضطرابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که یکی از اعضای خانواده‌شان دارای اختلال اضطرابی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمایی در مورد اختلال های اضطرابی

«همۀ افراد هر از گاهی احساس اضطراب می‌کنند. فقط تعداد کمی از افراد در طول هفته تنش عصبی ندارند یا احساس می‌کنند همه‌چیز به خوبی پیش می‌رود. وقتی با رویداد مهمی مواجه می‌شویم، احساس اضطراب می‌کنیم؛ مانند: امتحان، مصاحبۀ شغلی یا وقتی که خطر و تهدیدی را احساس می‌کنیم، مثل بیدار شدن با صدایی عجیب و ترسناک در شب. با این حال، چنین اضطرابی معمولاً خفیف و مختصر است، در حالی که اضطراب احساس‌شده به وسیلۀ فرد مبتلا به اختلال اضطرابی که به‌طور مکرر روی می‌دهد، شدیدتر است و تا ساعت‌ها یا حتی روزهای بیشتری تداوم می‌یابد.

متأسفانه، اختلال‌های اضطرابی شایع است. تحقیقات نشان می‌دهد که حدوداً از هر چهار فرد بالغ، یک نفر به یکی از اختلال‌های اضطرابی در زندگی‌اش مبتلا می‌شود و او به احتمال زیاد در سال‌های گذشته به یکی از اختلال‌های اضطرابی مبتلا بوده است. این اختلال، شایع‌ترین مشکل سلامت روان در بین زنان است و در مردان دومین اختلال بعد از سوء مصرف مواد است. اختلال‌های اضطرابی می‌تواند کارکردن، درس خواندن، مدیریت کارهای روزمره و ارتباط خوب با دیگران را برای فرد سخت کند و اغلب به تنش مالی و رنج شخصی عمیق منجر شود.

افراد غالباً سال‌ها قبل از تشخیص و درمان با این اختلال زندگی می‌کنند. اگر شک دارید که به اختلال اضطرابی مبتلا هستید، مهم است که در اسرع وقت به‌دنبال درمان حرفه‌ای باشید. اختلال‌های اضطرابی قابل درمان هستند و درمان اولیه می‌تواند به اطمینان از موفقیت درمان کمک کند.

شش مورد از دسته‌بندی‌های اصلی اختلال‌های اضطرابی عبارت‌اند از:

۱. فوبیا (هراس)

۲. اختلال حمله‌های وحشت‌زدگی

۳. اختلال اضطراب فراگیر

۴. اختلال وسواس فکری ـ عملی

۵. اختلال استرس حاد

۶. اختلال استرس پس از سانحه (انجمن روان‌پزشکی امریکا، ۲۰۰۰)

هریک از این اختلال‌ها از برخی جهات متمایزند، اما همگی ویژگی‌های بارز یکسانی دارند:

- ترس غیرمنطقی و بیش از حد

- احساس تنش و نگرانی

- مشکل در مدیریت کردن فعالیت‌های روزمره و همچنین نگرانی دربارۀ این کارها»

نظرات کاربران

کاربر ۵۴۸۲۳۸۲
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

این کتاب فقط تبلیغ کرد که دارو بخورید تا اضطرابتون خوب شه یا عود نکند درصورتی که ورزش کردن خودش کار دارو رو می‌کنه اصلا به درد نمیخوره ..کتاب درمان اضطراب در سی دقیقه را بخوانید یا من و هیولای

- بیشتر
Fateme Azizmohamadi
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

با اینکه کتابِ کوتاهی هست اما برای منی که به اختلالِ اضطراب دچار هستم، بعنوان یه کتابِ پیش زمینه درمورد اضطراب مفید بود. کتاب توضیحِ مفید و خوبی درمورد اضطراب، علل ایجادش و استفاده از روش های درمانی داده. البته

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
خطر قسمتی از زندگی است. سیر تکاملی به‌صورت ژنتیکی ما را برای ترس از خطر آماده کرده است تا از ما محافظت کند. ما می‌دانیم که باید از حیوانات وحشی دوری کنیم و در ارتفاعات بلند بسیار مراقب باشیم. با این حال، نظریۀ شناختی نشان می‌دهد که افراد مبتلا به اختلال‌های اضطرابی به بزرگ جلوه دادن خطر و پیامدهای احتمالی آن تمایل دارند.
Fateme Azizmohamadi

حجم

۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۹۰۰
تومان