دانلود و خرید کتاب پول پر برکت هالی الکساندر ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول پر برکت اثر هالی الکساندر

کتاب پول پر برکت

معرفی کتاب پول پر برکت

کتاب پول پر برکت نوشتهٔ هالی الکساندر و ترجمهٔ سیما فرجی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. دوره‌ای آموزشی، آسان و کاربردی برای آفرینش فراوانی، همه در این کتاب. 

درباره کتاب پول پر برکت

اگر در حالتی دفاعی و با نگاهی سرشار از شک و تردید، فیلم راز را دیده یا کتابش را خوانده‌اید، مطالب کتاب پول پر برکت برای شما بسیار مناسب است. اگر کتاب قوانین پویای کامیابی را با ذهنی گشوده خوانده‌اید، اما آن را بسیار پندآمیز و نصیحت‌گونه یافته‌اید، به‌خوبی این کتاب را درک می‌کنید. اگر، از زمانی که می‌توانید به‌یاد آورید، همواره می‌خواستید کامیاب‌تر باشید و از فراوانی بیشتر بهره‌مند شوید، این کتاب برای شماست. در واقع شما می‌خواستید، از آنچه هستید یا همیشه بوده‌اید، ثروتمندتر شوید. شما در این کتاب راهکارهایی کاربردی و چکیده‌وار را خواهید یافت که به‌خوبی طراحی شده‌اند و انجام‌دادن آن‌ها به‌معنای‌واقعی زمان‌بر نخواهد بود. به‌علاوه، شما بی‌تردید از پیامدهای سازندهٔ آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. نخستین پیامدها یا نشانه‌های آن‌ها اغلب در طی ۲۴ ساعت پدیدار می‌شوند. همچنین، وقتی متعهد می‌شوید این راهکارها را به‌صورت مداوم تمرین کنید؛ علاوه‌بر اینکه پولی پربرکت همواره به‌سوی زندگی شما جریان می‌یابد، مقدار این پول نیز به‌تدریج بیشتر و بیشتر خواهد شد.

این کتاب برای کمک‌کردن به انسان‌ها در زمینهٔ واقعیت‌بخشیدن به خواسته‌های ارزشمندشان و دستیابی به کامیابی اغلب انسانی ساده‌انگار به‌نظر می‌رسد. دلیل ساده‌انگاری‌اش این است: می‌خواهد به شما کمک کند تا یک‌بار و برای همیشه باور کنید کل ساختار زندگی شما و کامیاب‌شدنتان ممکن است بسیار آسان‌تر و بی‌دردسرتر از آن باشد که خودتان تاکنون تصور می‌کردید.

اصل بنیادین در فلسفهٔ پول پربرکت چنین است:

انرژی شگرف اندیشه‌های خودتان را بر فراوانی متمرکز کنید و همهٔ نعمت‌های دریافتی‌تان را در زندگی قدر بدانید و ارج نهید. در این صورت، از فراوانی بیشتر بهره‌مند خواهید شد؛ فرقی نمی‌کند در دنیای پیرامونی شما چه رویدادهایی اتفاق می‌افتند.

اگر آماده هستید در مسیر دریافت‌کردن پول پربرکت زندگی‌تان قرار بگیرید و از فراوانی‌هایی بیشتر و بیشتر بهره‌مند شوید، پس، این کتاب را ورق بزنید و آن را با دقت بخوانید.

خواندن کتاب پول پر برکت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنید

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به پول فراوان اما بابرکت برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پول پر برکت

«در بسیاری از سال‌های زندگی بزرگسالی‌ام کمابیش توانسته‌ام به همهٔ آرزوهای قلبی‌ام واقعیت ببخشم. علاوه‌بر بهره‌مندشدن از پولی فراوان، همواره مشتریان و مراجعه‌کنندگانی بسیار داشته‌ام و از نظر شغلی نیز کامیاب بوده‌ام. اغلب در خریدهایم از تخفیف‌هایی عالی بهره‌مند شده‌ام و گاهی نیز کالاهایی باکیفیت به‌صورت رایگان در اختیارم قرار گرفته است. من در زندگی‌ام همواره از خودروها، خانه‌ها و سفرهای تفریحی دلخواهم بهره‌مند شده‌ام. همچنین، لباس‌هایی زیبا، کفش‌هایی گران‌قیمت، جواهراتی ارزشمند و بسیاری موهبت‌های دیگر به‌آسانی در دسترسم قرار گرفته است. به‌علاوه، از توفیق خدمت‌رسانی به دیگران نیز بهره‌مند بوده‌ام.

همهٔ این فراوانی‌ها به این دلیل به زندگی‌ام جذب شده‌اند که هر روز، افزون بر تلاش‌های هدفمندم، فقط چند تمرین ساده و آسان را انجام داده‌ام.

شاید شما نیز به این دلیل چنین کتابی را برای خواندن انتخاب کرده‌اید که در ژرفای وجودتان می‌دانید باید شیوه‌ای بهتر و آسان‌تر برای دستیابی به فراوانی وجود داشته باشد. شما خواستار دستیابی به موهبت‌هایی بیشتر هستید و پول نیز یکی از این موهبت‌ها به‌شمار می‌آید. به‌علاوه، شما می‌خواهید هرچه کم‌تر به تنش و کشمکش مربوط به نداشتن پول کافی دچار شوید.

شما را به‌طور کامل و به‌خوبی درک می‌کنم. من نیز در خانواده‌ای ثروتمند پرورش نیافته‌ام و مدرکی مهارتی یا تحصیلاتی دانشگاهی ندارم که موفقیت شخصی، شغلی و مالی‌ام را تضمین کند.

توانایی من برای واقعیت‌بخشیدن به خواسته‌های قلبی‌ام و بهره‌مندشدن از پولی فراوان بر این مبنا شکل گرفته است که هر روز تمرین‌های ساده، آسان و کمابیش بی‌دردسر کامیابی‌ام را انجام می‌دهم؛ نگرشی مثبت و تزلزل‌ناپذیر دارم و به‌شیوه‌ای سرسختانه به اصول اخلاقی شغلی‌ام پایبند هستم. آمیزهٔ معجزه‌آسای این فعالیت‌های روزانه را ”تمرین‌های کامیابی برای انسان‌های اهل تلاش“ می‌نامم. بی‌گمان، انجام‌دادن این فعالیت‌ها پیامدهایی معجزه‌آسا خواهد داشت و یکی از پیامدهای معجزه‌آسای آن‌ها نیز دسترسی‌یافتن به پولی پربرکت است.

این راهکارها را از والدینم یا مربی شخصی‌ام نیاموخته‌ام؛ به‌گونه‌ای که کسی دستم را گرفته باشد و مرحله به مرحله راهنمایی‌ام کند. خودم، با سال‌ها تلاش بی‌وقفه و بارها و بارها آزمون و خطا، کشف کردم چه اموری به‌راستی تأثیرگذار و چه اموری به‌معنای‌واقعی بی‌تأثیر هستند! کتاب‌هایی فراوان خوانده؛ به بی‌شمار برنامه‌های آموزشی شنیداری گوش جان سپرده و حتی در همایش‌های مختلف شرکت کرده‌ام. اغلب با اشتیاقی زیرکانه توجه می‌کردم که دوستان ثروتمندم و گاهی نیز رؤسایم چگونه دربارهٔ پول حرف می‌زنند یا با پولشان چه می‌کنند. گاهی مطالب مهم را به خاطرم می‌سپردم و گاهی آن‌ها را در دفترچهٔ یادداشت روزانه‌ام می‌نوشتم. به‌این‌ترتیب، چندی نگذشت که اتفاق‌افتادن رویدادهای حیرت‌آور و زیبای زندگی‌ام شروع شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۲۵۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان