دانلود و خرید کتاب حسابداری بهای تمام شده علی اسماعیل زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حسابداری بهای تمام شده اثر علی اسماعیل زاده

کتاب حسابداری بهای تمام شده

معرفی کتاب حسابداری بهای تمام شده

کتاب حسابداری بهای تمام شده (صنعتی ۱) نوشتهٔ علی اسماعیل زاده، مهدی پناهی و رضا محمدی است. انتشارات اساطیر پارسی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب حسابداری بهای تمام شده

کتاب حسابداری بهای تمام شده کوشیده است تا به‌ترتیبی منطبق بر نیازهای مطالعاتی دانشجویان در درس حسابداری صنعتی ارائه شود. در فصل اول کلیات، تعریف مفاهیم و طبقه‌بندی هزینه‌ها، در فصل دوم شناسایی سربار و روش‌های تسهیم آن، در فصل سوم بهای تمام‌شدهٔ کالای فروش‌رفته، در فصل چهارم هزینه‌یابی سفارش کار و در فصل پنجم سیستم هزینه‌یابی مرحله‌ای موردبحث قرار گرفته و ۲ فصل آخر نیز به گردش حساب‌های صنعتی و دفاتر مستقل کارخانه و دفتر مرکزی اختصاص یافته است.

خواندن کتاب حسابداری بهای تمام شده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان حسابداری پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب حسابداری بهای تمام شده

«یکی از موارد قابل توجه در زمینه‌ی آموزش، تاکید بر مفاهیم اساسی است؛ درک درست مفاهیم زمینه‌ساز و بستر مناسب یادگیری نکات و سایر موارد قابل ذکر در گستره‌ی موضوعی است که مبادرت به تبیین آن می‌شود. در فصل آغازین این کتاب، ابتدا به حسابداری و شاخه‌های آن به عنوان یک سیستم آگاهی رسان، و سپس مفاهیم تفصیلی حسابداری صنعتی و بهای تمام شده پرداخته شده است.

سیستم اطلاعات مدیریت

تعریف: سیستم اطلاعات مدیریت (MIS)، یک ابرسیستم (سیستم جامع) است که کلیه اطلاعات مالی، غیرمالی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، بازار، رقبا، اعتباردهندگان و ... را جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل، پردازش و در نهایت به صورت گزارشاتی ارائه می‌نماید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان