دانلود و خرید کتاب حقیقت دارد من یک دخترم و خیلی چیزها می‌دانم باربارا بیکر هولستاین ترجمه منا خاطری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقیقت دارد من یک دخترم و خیلی چیزها می‌دانم اثر ندا شادنظر

کتاب حقیقت دارد من یک دخترم و خیلی چیزها می‌دانم

ویراستار:ندا شادنظر
انتشارات:ایران‌بان
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حقیقت دارد من یک دخترم و خیلی چیزها می‌دانم

«حقیقت دارد من یک دخترم و خیلی چیزها می‌دانم» نوشته باربارا بیکر هولستاین، روانشناس و مشاور مدارس و دانش‌آموخته رشته‌ی روان‌شناسی از دانشگاه‌های نیوجرسی و ماساچوست است.

نویسنده در مقدمه کتاب خطاب به مادران نوشته است:

نیرو و انرژی دخترانه‌ای که در وجود راوی این کتاب نهفته است، در درون دختر شما هم وجود دارد. شما هم در بچگی این انرژی را داشته‌اید. بیایید با دختر شاداب و سرزنده‌ای که در درون ماست، خوش باشیم. به دختران‌مان شهامت بدهیم، تاییدشان کنیم و کمک‌ کنیم تا خود را بشناسند. این برای رشد و بالندگی‌شان لازم است.

هفت راه برای خوشبختی دخترها وجود دارد. دخترها باید این هفت راه را طی کنند تا به خوشبختی واقعی برسند. چرا؟ چون با آن‌که این راه‌ها متفاوت هستند، اما کاملاً به هم ربط دارند. اگر این هفت راه را با موفقیت طی نکنیم، به تکامل نمی‌رسیم. شما، مادران عزیز، باید به دختران‌تان کمک کنید به سلامت و با موفقیت راه‌های خوشبختی را طی کنند.

اولین راه رسیدن به خوشبختی، شناخت خودمان است. راه دوم، داشتن اعتمادبه‌نفس بالاست. چطور می‌توانیم به فرزندان‌مان کمک کنیم خودشان را بهتر بشناسند؟ مسلماً نه با انتقاد کردن از آن‌ها و تحقیر کردن‌شان مقابل دیگران و نه با نشان دادن ناامیدی‌تان از شکست‌های‌شان، یا مقایسه کردن آن‌ها با خواهرها و برادرها یا دوستان‌شان. برای کمک به فرزندان‌مان، به‌خصوص دخترها، برای طی کردن اولین راه خوشبختی، باید استعدادها، توانایی‌ها و مهارت‌های‌شان را تشویق کنید. آسان است، مگر نه؟ گاهی بله. اما گاهی هم سخت است. آن‌چه فکر می‌کنیم نقطه‌ی قوت فرزندمان است، شاید نقطه ضعف او باشد.

بنابراین ما باید یاد بگیریم چطور با دخترهای‌مان حرف بزنیم و ارتباط موثری با آن‌ها داشته باشیم. وقتی این کتاب را می‌خوانید، متوجه می‌شوید که چطور باید به دخترتان کمک کنید هفت راه خوشبختی را طی کند.

نظرات کاربران

آیدا
۱۳۹۹/۰۷/۱۰

لطفا این کتاب رو به طاقچه بی نهایت اضافه کنید

Army Girl
۱۳۹۵/۱۰/۰۸

خوبه بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان