دانلود و خرید کتاب مهارت های ذهن آگاهی برای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی شارون گراند ترجمه مسیب یارمحمدی واصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های ذهن آگاهی برای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی اثر شارون گراند

کتاب مهارت های ذهن آگاهی برای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی

معرفی کتاب مهارت های ذهن آگاهی برای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی

کتاب مهارت های ذهن آگاهی برای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی نوشتهٔ شارون گراند با ترجمهٔ مسیب یارمحمدی واصل، فرشید علی پور، لیلا رحیمی نوشاد و الهه بداقی در نشر روزاندیش منتشر شده است. 

درباره کتاب مهارت های ذهن آگاهی برای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی

ADHD یک بیماری عصب روان‌شناختی است که بر بخش‌هایی از مغز که مسئول خودکنترلی، سازماندهی، برنامه‌ریزی، توجه و حافظه هستند، تأثیر می‌گذارد. وقتی کودکی در حال کشمکش با این کارکردهای اجرایی است، امکان دارد شما متوجه مشکلات آن‌ها در شروع کارها، سازماندهی، حفظ توجه، مدیریت زمان، تغییر تمرکز یا کنترل احساسات خود شوید. کودکان ممکن است برای انجام کارهایی که نیازمند توجه پایدار است؛ مانند تکالیف مدرسه، دچار مشکلاتی شوند. درصورتی‌که در اعمالی که از آن‌ها لذت می‌برند با توجه کافی و کامل حاضر باشند، حتی شاید این اعمال برای ما افراد بزرگسال نیز دشوار باشد. ذهن‌آگاهی یک ابزار قدرتمندی است که به ما می‌آموزد چگونه خودمان را مشاهده کنیم و تمرکز کنیم، از طرفی مشاهده و تمرکز در اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و بهبود این توانایی‌ها منجر به تقویت توجه، کاهش تکانشگری و مقابله مؤثر با مشکلات در این کودکان می‌شود. البته بسیاری از مداخلات مهم دیگر نیز باید در نظر گرفته شوند، از جمله تغذیه، خواب، روان‌درمانی، نوروفیدبک، مداخلات آموزشی و ارزیابی‌های پزشکی. اگر فرزند شما تشخیص ADHD دریافت کرده، یا حتی فقط برخی از علائم و نشانه‌های این اختلال را دارا باشد، امیدوارم این کتاب او را تشویق کند تا تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارد. این کتاب، ماجراهای حیواناتی را بیان می‌کند که هرکدام برخی از علائم مختلف ADHD را تجربه می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، فیگ یک پرندهٔ با انرژی بالا است که سریع صحبت می‌کند، رفتارهای تکانشی دارد. فِرن نیز یک خیال‌پرداز و حواس‌پرت است که به‌راحتی غرق در محیط اطرافش و افکارش می‌شود.

با استفاده از داستان‌ها، فرزند شما انواع تکنیک‌های ذهن‌آگاهی را یاد خواهد گرفت که می‌تواند از آن‌ها برای مدیریت ADHD استفاده کند. همچنین برای تقویت درک کودک از تجربیات خود، سؤالاتی مطرح شده است و در انتها نیز برخی از مهم‌ترین تکنیک‌ها را خالصه کردهایم و فرصتی مهیا شده است که شما و فرزندتان در زندگی روزمره با یکدیگر در فعالیت‌هایی لذت‌بخش و سرگرم‌کننده به همکاری بپردازید. کتاب مهارت های ذهن آگاهی برای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی برای رشد فرزند شما طراحی شده است.

خواندن کتاب مهارت های ذهن آگاهی برای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به والدینی که کودکشان درگیر اختلال ADHD است، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان