دانلود و خرید کتاب با رعایت این نکات بیش از حد ساده و خنده دار، در شغل خود متمایز شوید جردن رینور ترجمه زهرا چراغعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با رعایت این نکات بیش از حد ساده و خنده دار، در شغل خود متمایز شوید اثر جردن رینور

کتاب با رعایت این نکات بیش از حد ساده و خنده دار، در شغل خود متمایز شوید

معرفی کتاب با رعایت این نکات بیش از حد ساده و خنده دار، در شغل خود متمایز شوید

کتاب با رعایت این نکات بیش از حد ساده و خنده دار، در شغل خود متمایز شوید نوشتهٔ جردن رینور با ترجمهٔ زهرا چراغعلی در انتشارات نوژین منتشر شده است.

درباره کتاب با رعایت این نکات بیش از حد ساده و خنده دار، در شغل خود متمایز شوید

کتاب کوتاه با رعایت این نکات بیش از حد ساده و خنده دار، در شغل خود متمایز شوید به شما یاد می‌دهد چطور در محیط کاری خود پیشرفت کنید. این کتاب در قدم اول با اصولی ساده به شما یاد می‌دهد از دیگران متمایز شوید و سپس با نشان‌دادن توانایی‌های خود در محیط کار پیشرفت کنید.

خواندن کتاب با رعایت این نکات بیش از حد ساده و خنده دار، در شغل خود متمایز شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در شغلشان پیشرفت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با رعایت این نکات بیش از حد ساده و خنده دار، در شغل خود متمایز شوید

«اگر می‌توانستید از یک چیز در دنیا بیشتر داشته باشید، چه انتخابی می‌کردید؟ من تمام دارایی‌ام را روی پاسخِ «زمان» شرط‌بندی می‌کنم!

همهٔ ما زمان بیشتری می‌خواهیم تا عشق بورزیم، سفر کنیم، کتاب بنویسیم، کسب و کاری راه بیندازیم، به دنبال آرزوهایمان برویم و ... . درحالی‌که ما یک آرزو را دو بار از غول چراغ جادو درخواست نمی‌کنیم. ما در سرقت این منبع گران‌بها از دیگران دریغ نمی‌کنیم.

پیدا کردن آدرس یکی از کارخانه‌هایم به نام سیتی‌زن‌وستر بسیار مشکل و پیچیده است. ما از این نکته استفاده می‌کنیم و از داوطلبان کارآموز می‌خواهیم تا برای مصاحبه به دفتر کارخانه مراجعه کنند. این ترفند به ما کمک می‌کند تا از شر آن دسته از مراجعین که برای وقت ما ارزش قائل نیستند، خلاص شویم. هنگامی که برای مصاحبه برنامه‌ریزی می‌کنیم فقط به آنها آدرس و پلاک آپارتمان را می‌دهیم. به اطلاعاتی مثل اینکه کجا اتومبیلشان را پارک کنند یا چگونه وارد ساختمان شوند و حتی چطور با آسانسور قدیمی ساختمان خود را به دفتر ما برسانند، اشاره‌ای نمی‌کنیم.

داوطلبان برای اینکه بتوانند به موقع در دفتر ما حاضر شوند باید برنامه‌ریزی درستی کنند. ما تنها یک‌بار داوطلبی را استخدام کردیم که تأخیر داشت و آن هم یک فاجعه بود. او بارها دیر می‌رسید یا به کل غیبت داشت. آن اشتباه را هرگز دوباره تکرار نکرده‌ایم.

در پاییز سال ۲۰۰۶، زمان رئیس‌جمهور بوش، افتخار این را داشتم که در کاخ سفید کارآموز باشم و چون دستمزدی نمی‌گرفتم با عمه‌ام در فرانکونیا، ویرجینیا، زندگی می‌کردم تا مجبور به پرداخت اجاره نباشم و این برای من از لحاظ مالی به صرفه بود اما از نظر رفت‌وآمد مشکل بزرگی داشتم. بیش از یک ساعت از خانهٔ عمه‌ام در حومهٔ شهر تا خیابان ۱۶۰۰ پنسیلوانیا، راه بود.

من موظف شده بودم هرروز ساعت هفت صبح شروع به کار کنم، اولین سرویس محرمانهٔ دولتی که به کارآموزها اجازه ورود به کاخ سفید می‌داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۱۲۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان