دانلود و خرید کتاب دگرگونی دیجیتال توماس ام زیبل ترجمه سیدحسین علوی لنگرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دگرگونی دیجیتال اثر توماس ام زیبل

کتاب دگرگونی دیجیتال

انتشارات:نشر آماره
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دگرگونی دیجیتال

کتاب دگرگونی دیجیتال نوشتهٔ توماس ام زیبل و ترجمهٔ سیدحسین علوی لنگرودی است. نشر آماره این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به موضوعِ بقا و شکوفایی در عصر انقراض دسته‌جمعی پرداخته است.

درباره کتاب دگرگونی دیجیتال

نویسندهٔ کتاب دگرگونی دیجیتال در این اثر تأکید کرده است که دگرگونی‌های دیجیتالِ موفق نیازمند تعهد و رهبری مدیریت ارشد سازمان‌ها است و این نوع دگرگونی به‌طور کامل، فرایندی بالا به پایین است؛ به همین دلیل لازم است مدیران عامل و سایر مدیران ارشد چه در بخش خصوصی و چه در بخش عمومی و دولتی به‌طور کامل از ریسک‌ها و همچنین فرصت‌های نهفته در دگرگونی دیجیتال آگاهی یابند و به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند. این کتاب با چنین هدفی نوشته شده است.

کتاب حاضر در ۶ فصل تدوین شده و به موضوعاتی مانند «دیجیتال‌شدن»، «دگرگونی دیجیتال امروز»، «انبوهی از تکنولوژی‌های جدید» و «سازگاری تکاملی» پرداخته است.

خواندن کتاب دگرگونی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد دگرگونی دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دگرگونی دیجیتال

«در طی چهار دهه‌ای که من در زمینه انقلاب تکنولوژی اطلاعات فعالیت کرده‌ام شاهد بوده‌ام که ارزش این صنعت از ۵۰ میلیارد دلار به بیش از ۴ تریلیون دلار افزایش پیدا کرده است و پیش‌بینی می‌شود این افزایش تداوم پیدا کند. در این دوره زمانی جهان تکنولوژی با تحولات بسیاری روبرو شده است: تحول از کامپیوترهای غول‌پیکر به کامپیوترهای کوچک و شخصی و از محاسبات ساده به محاسبات پیشرفته و هوشمند و تحول نرم‌افزارها از نرم‌افزارهای مبتنی بر MVS,VSAM و ISAM به نرم‌افزارهای شرکتی و SaaS و متکی به هوش مصنوعی. من در طی این سال‌ها شاهد بوده‌ام که اینترنت و آیفون چگونه و تا چه حد دنیای ما را تغییر داده‌اند و با تأثیرگذاری شگرف بر روی بهره‌وری سازمان‌ها موجب دگرگون شدن بازارها و صنایع شده‌اند و فرصت‌ها و مزیت‌های رقابتی ارزشمندی را در اختیار شرکت‌ها قرار داده‌اند.

در این میان، شرکت‌هایی که از قافله تکنولوژی‌های جدید عقب مانده‌اند و نتوانسته‌اند از مزایای بی‌شمار آن‌ها به طور کامل بهره‌مند گردند به تدریج قافیه را به رقبا باخته‌اند و از صحنه رقابت کنار رفته‌اند. به طور کلی، امروزه شرکت‌ها برای تضمین بقای خود در میدان رقابت و حضور بلندمدت در بازارهای آینده به انبوهی از تکنولوژی‌های نرم‌افزاری جدید نیاز دارند که همگی آن‌ها به اپلیکیشن‌های برآمده از تکنولوژی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا وابسته هستند. با این حال باید دانست که برای توسعه اپلیکیشن‌های مؤثر و کلیدی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا به یک چیز نیاز مبرمی وجود دارد و آن چیز دیتای عظیم و متمرکز شده‌ای است که برای هوش مصنوعی و اینترنت اشیا نقش سوخت و خوراک را بازی می‌کند. این دیتای عظیم از منابع گوناگونی استخراج می‌شود از جمله از سیستم‌های اطلاعاتی شرکت‌ها، تأمین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان، محصولات فروخته‌شده به مشتریان و البته شبکه‌های عظیم تشکیل شده از حسگرها.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۴۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان