دانلود و خرید کتاب نقش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد فاطمه صرامی فروشانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد اثر فاطمه صرامی فروشانی

کتاب نقش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد

معرفی کتاب نقش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد

کتاب نقش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد حاصل نگارش فاطمه صرامی فروشانی با همکاری حمیدرضا صرامی فروشانی است. انتشارات حکمت و عرفان این کتاب پژوهشی را در سال ۱۴۰۱ روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب نقش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد

کتاب نقش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد (ویژهٔ مربیان طرح «چکامه») با هدف کمک به پیشگیری از اعتیاد در ایران نوشته شده است. این کتاب پس از مقدمه، به تحلیل آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای پیشگیرانه از منظر قرآن و روایات پرداخته و در ادامه از تعاریف و شناخت انواع مواد، وضعیت شیوع مصرف مواد در استان‌های ایران و سبب‌شناسی اعتیاد بر اساس نتایج فراتحلیل کشوری پرداخته است. این اثر پژوهشی در ادامه به تعریف پیشگیری و گونه‌های آن، رابطهٔ میان خانواده و اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی پرداخته است. «ارائهٔ مدل و کار عملی توسط مربیان در محلات در عرصهٔ پیشگیری به‌منظور تسلط در برنامه‌ها و جلوگیری از انقطاع برنامه» عنوان فصل هشتم و پایانی این کتاب است. کتاب حاضر بنا بر سفارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین و نگارش شده است. فاطمه صرامی فروشانی باور دارد که مهم‌ترین عامل پیشگیری و معالجهٔ شخص معتاد، اصلاح خانواده است. او معتقد است که دومین بستر برای مداخلات مؤثر در عرصهٔ پیشگیری از اعتیادْ محیط‌های آموزشی (مدارس و دانشگاه‌ها)، سومین بسترِ برنامه‌های پیشگیری از اعتیادْ محیط‌های کاری صنعتی، اداری و نظامی و چهارمین بسترْ محله‌ها هستند.

خواندن کتاب نقش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پدرها و مادرها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نقش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد

«بر اساس نظریه شناختی-احساسی، خطای شناختی افراد معتاد این است که وقتی با مشکلات و سختی‌ها رو به رو می‌شوند بر این باورند که امکان سازگاری با عوامل تنش‌زا وجود ندارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان