دانلود و خرید کتاب ۳۰ روش آموزش زبان انگلیسی اسکات تورنبری ترجمه رسول میرشکاران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳۰ روش آموزش زبان انگلیسی اثر اسکات تورنبری

کتاب ۳۰ روش آموزش زبان انگلیسی

معرفی کتاب ۳۰ روش آموزش زبان انگلیسی

کتاب ۳۰ روش آموزش زبان انگلیسی نوشتۀ اسکات تورنبری با ترجمۀ رسول میرشکاران و نگین علی‌نژاد در انتشارات فروغ سیمرغ به چاپ رسیده است.

درباره کتاب ۳۰ روش آموزش زبان انگلیسی

کتاب ۳۰ روش آموزش زبان انگلیسی به مربیان و معلمان آموزش زبان، ایده می‌دهد که کار آموزششان را از کجا و چطور شروع کنند، چگونه خلاقانه آن را پیش ببرند و کلاسی پویا و روبه‌رشد داشته باشند. اسکات تورنبری در این کتاب با تمام جزئیات، آموزش داده و روش‌ها را بر اساس وجه اشتراک آن‌ها گروه‌بندی کرده است. در عین حال، برخی از روش‌های گمشده یا فراموش‌شده را با هدف به چالش کشیدن روش‌های رایج، به‌ویژه با توجه به موضوعاتی مانند ترجمه، یادگیری بی‌درنگ، اصالت و ارتباط، بازسازی کرده است. در انجام این کار، نه ‌نها تاریخچۀ روش‌ها، بلکه باورهایی که زیربنای آن‌ها هستند و مزایایی را که احتمالاً ممکن است از آزمایش با آن‌ها به دست بیاید آموزش می‌دهد. اسکات تورنبری مربی آکادمیک و معلم بین‌المللی در زمینۀ آموزش زبان انگلیسی (ELT) است که بیش از ۱۲ کتاب در روش ELT نوشته است. وی معتقد است روش‌ها نه‌تنها در بازه‌های زمانی طولانی هم‌زمان با هم وجود داشته‌اند، بلکه به‌طور مداوم با همان عناصر اولیه از نو به وجود آمده‌اند. اما باید در نظر داشت که نظم کتاب حاضر، تاریخ نیست، علم است و به‌مثابۀ علم، معیار طبقه‌بندی در آن، خاصیت عناصر است. این نظم نقادانه به مدرسان سرنخ‌ها و ابزارهایی می‌دهد تا در شناخت عناصر یک طبقه و روش‌های یک گروه از سطح کارآیی مشاهده‌ای فراتر روند و به سطح کارآیی توصیفی برسند و در نهایت بتوانند چرایی یک طبقه‌بندی را مشخص کنند و شاید هم دست به طبقه‌بندی جدید بزنند. نویسنده برای انجام این کار، نه‌تنها به تاریخ روش‌ها اشاره کرده، بلکه نظرات، مزایا و معایبی را که هر یک از آن‌ها داشته‌اند با حکایت‌های جذاب و جالب، تکنیک‌های منحصربه‌فرد، زبانی ساده و گویا و با نگرشی کاربردی در بوتۀ نقد و آزمایش گذاشته داده است. با این توضیح می‌توان هدف کتاب ۳۰ روش آموزش زبان انگلیسی را مقابله با روایت سنتی از گروه‌بندی روش‌ها بر اساس مشترکاتشان دانست.

خواندن کتاب ۳۰ روش آموزش زبان انگلیسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر مدرس زبان انگلیسی هستید و قصد دارید تا با تمام روش‌های آموزش زبان انگلیسی آشنا شوید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید و یا فرابگیرید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۸۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان