دانلود و خرید کتاب درسنامه زندگانی و سیره حضرت زهرا (س) سیدمنذر حکیم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درسنامه زندگانی و سیره حضرت زهرا (س) اثر سیدمنذر حکیم

کتاب درسنامه زندگانی و سیره حضرت زهرا (س)

انتشارات:مرکز نشر هاجر
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درسنامه زندگانی و سیره حضرت زهرا (س)

ویرایش جدید کتاب درسنامه زندگانی و سیره حضرت زهرا (س) نوشتهٔ سیدمنذر حکیم است. مرکز نشر هاجر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب درسنامه زندگانی و سیره حضرت زهرا (س)

کتاب درسنامه زندگانی و سیره حضرت زهرا (س) ابتدا درمورد ریشه و تبار این شخصیت تاریخی سخن گفته و سپس به شخصیت حضرت زهرا (س)، شخصیت علمی و اخلاقی او، ولادت و دوران کودکی او، هجرت او به مدینه، ازدواج او با امام علی (ع) و آغاز زندگی مشترک آن‌ها، سبک زندگی حضرت فاطمه (س)، دوران زندگی او از هجرت تا رحلت پدرش (پیامبر اسلام)، مبارزات سیاسی او (در ۳ فصل) و درگذشت او پرداخته است. عنوان یکی از فصل‌های این اثر «کودتای خزنده پس از رحلت پیامبر اسلام» است.

حضرت زهرا (س)، این شخصیت تاریخی و دینی، دختر حضرت خدیجه و پیامبر اسلام و همسر امام اول شیعیان است. او ۲۰ جمادی‌الثانی سال پنجم بعثت در مکه به دنیا آمد و در ۱۸ سالگی در مدینه از دنیا رفت. از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) می‌توان به ایثار و بخشش به دیگران و به‌ویژه به نیازمندان، اکرام میهمان، زهد و ساده‌زیستی، کار و کوشش، مهربانی با خانواده و کودکان و... اشاره کرد. حضرت زهرا (س) فعالیت‌های سیاسی نیز داشته و مطابق با شرایط تصمیماتی گوناگون می‌گرفته است؛ به‌عنوان نمونه او در جمع زنان مهاجر و انصار سخنرانی کرد و پیش از وفات یک وصیت‌نامهٔ سیاسی نوشت و همواره می‌کوشید از حق خود دفاع کند.

خواندن کتاب درسنامه زندگانی و سیره حضرت زهرا (س) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روش و منش حضرت زهرا (س) پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

🍓 🎀 ℳ~𝓂ℴℴ𝓃 🎀 🍓
۱۴۰۳/۰۱/۳۱

واقعا قشنگ بود....داستان های از زندگی خانم حضرت زهرا سلام الله علیه...سختی هایی که در راه خدا و مردم متحمل شدند و فداکاری هاشون...با اون سن کم فوق‌العاده عاقل بودند...کاش شبیه ایشان باشیم...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان