دانلود و خرید کتاب خانه روزنامه نگاران جوان امیر محزونیه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه روزنامه نگاران جوان اثر امیر محزونیه

کتاب خانه روزنامه نگاران جوان

معرفی کتاب خانه روزنامه نگاران جوان

کتاب الکترونیکی «خانه روزنامه‌نگاران جوان» نوشتهٔ امیر محزونیه در نشر آرما چاپ شده است. کتاب «خانه روزنامه‌نگاران جوان» نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های تجربه است.

درباره کتاب خانه روزنامه نگاران جوان

کتاب «خانه روزنامه نگاران جوان» شامل تمام گفت وگوهای منتشر شده حجت الاسلام محمدرضا زائری، مدیرعامل خانه روزنامه‌نگاران جوان بعد از تعطیلی این موسسه است و به بازخوانی تجربهٔ تأسیس، فعالیت و نیز تعطیلی خانه روزنامه‌نگاران جوان می‌پردازد. این مجموعه در دوران بسیار کوتاه فعالیت خود که دو سال‌و‌نیم بیشتر نبود، چنان توانست اثرگذار باشد که هنوز هم در صداوسیما، مطبوعات، نهادهای هنری و ادبی و مسئولیت‌های فرهنگی به افراد بسیاری برمی‌خوریم که از خانهٔ روزنامه‌نگاران جوان برخاسته‌اند و کار خود را از این نقطه آغاز کرده‌ و پیشرفت کرده‌اند.

عناوین برخی از مصاحبه‌های این مجموعه عبارت‌اند از: «ناگفته‌های م. ز از انحلال خانه»، «خانه تهدید به بمب گذاری شده بود!(گفت وگو با سیدناصر جزایری، قائم مقام مدیرعامل خانه)»، «بانیان تعطیلی خانه از هر دو جناح بودند(گفت وگو با جواد محقق، عضو هیات مشاوران خانه)»، «حسن نیت تنها کفایت نمی کند(گفت وگو با حسین دهباشی از مدیران خانه)»

کتاب خانه روزنامه نگاران جوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به علاقه‌مندان به روزنامه‌نگاری و خبرنگاری پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۲۶,۶۰۰
۳۰%
تومان