دانلود و خرید کتاب چای سبز در پل سرخ سیدپیمان حقیقت طلب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چای سبز در پل سرخ اثر سیدپیمان حقیقت طلب

کتاب چای سبز در پل سرخ

معرفی کتاب چای سبز در پل سرخ

کتاب چای سبز در پل سرخ نوشتهٔ سیدپیمان حقیقت طلب، محسن شهرابی فراهانی و حسین شیرازی است. انتشارات میراث اهل قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر یادداشت‌هایی پیرامون سفر به افغانستان را در بر گرفته است. این کتاب با همکاری نشر آمو (ناشر تخصصی ادبیات داستانی و شعر افغانستان در ایران) منتشر شده است.

درباره کتاب چای سبز در پل سرخ

نویسندگان کتاب چای سبز در پل سرخ ابتدا درمورد چرایی سفر به افغانستان، ماجراهای مربوط به ویزاگرفتن و تردیدها و تأخیرهای این سفر توضیح داده‌اند. این کتاب در ادامه به بخش‌هایی مانند «هرات، پاره‌ی تن ایران؟»، «به سوی کابل»، «آرشیو ملی کابل»، «از قابلی‌پلو تا بولانی» و «پرسه‌زنی شبانه ممنوع!» پرداخته و در پایان هم درمورد موضوعاتی همچون رسانه‌ها، آموزش، کودکان کار و تصویر ایران در اذهان عمومی سخن گفته است.

خواندن کتاب چای سبز در پل سرخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران سفرنامه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب چای سبز در پل سرخ

«ده روز از انتخابات مجلس افغانستان گذشته بود و هنوز نتایج اعلام نشده بود. ولی آب‌ها از آسیاب افتاده و وقت رفتن بود. تصمیم گرفتیم زمینی برویم. اول مشهد، بعد هم پیش به سوی هرات. قبل از عزیمت اما باید سری به رفقای گلشهری‌مان می‌زدیم.»

نظرات کاربران

Maryam
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

من نسخه کاغذی کتاب رو خوندم. نثر کتاب، روون و ساده هست و مخاطب را همراه روایت های ریز و درشت افعانستان می‌کنه. موضوع روایتها هم متنوع هست و میتونه برای طیف مخاطبان مختلفی جذاب باشه. از اهل فرهنگ تا

- بیشتر
کامران
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

یه سفرنامه جمع و جور از افغانستانی که نمی‌شناسیم.نسخه کاغذی شو خوندم که سخت هم گیر میاد. خوب شده که الکترونیکیش اومده و همه جا در دسترسه. پیشنهاد می‌کنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۸ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان