دانلود و خرید کتاب روان شناسی جدید پیروزی دنیس ویتلی ترجمه الهه علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان شناسی جدید پیروزی اثر دنیس ویتلی

کتاب روان شناسی جدید پیروزی

معرفی کتاب روان شناسی جدید پیروزی

کتاب روان شناسی جدید پیروزی نوشتهٔ دنیس ویتلی و ترجمهٔ الهه علوی است و انتشارات ذهن آویز آن را منتشر کرده است. این کتاب ۱۰ ویژگی برندگان قرن ۲۱ را ارائه می‌دهد.

درباره کتاب روان شناسی جدید پیروزی

کتاب روان‌ شناسی جدید پیروزی بهترین و پرفروش‌ترین کتاب کاغذی و صوتی شناخته شده و توانسته بیش از دو میلیون نسخه به فروش برساند و ۱۰۰ میلیون دلار درآمدزدایی کند.

این مجموعهٔ بی‌نظیر ایده‌های شگفت‌انگیزی دارد که اساس رشد شخصی و صنعت انگیزشی امروز شده است. این مجموعه آمیخته‌ای از محتویات عملی و متحول‌کننده است که استفاده از آن‌ها بسیار ساده و با ذات حقیقی و شهرت نویسنده آمیخته شده است.

این کتاب ده ویژگی یک برندهٔ حقیقی را بیان می‌کند. سبک کتاب مشابه سخنرانی‌های انگیزشی نیست، بلکه مسیری منطقی و واضح را مطابق با سال‌ها تحقیقات علمی مستند نشان می‌دهد. دنیس ویتلی یک‌سری مطالعات گسترده روی قهرمانان المپیک انجام داده است و از طریق آن مطالعات پنج ویژگی رفتاری و همچنین پنج ویژگی روان‌شناختی برندگان را مطرح کرده است. همین ویژگی‌هاست که برندگان را از انسان‌های معمولی متمایز می‌کند. او به این نتیجه رسیده است که همۀ انسان‌ها در تمام مراحل زندگی‌شان می‌توانند از این ویژگی‌ها استفاده کنند تا زندگی شادتر و موفق‌تری را همراه با رضایتمندی بیشتر تجربه کنند. 

 در این کتاب که ادامهٔ کتاب روان‌شناسی پیروزی محسوب می‌شود، دنیس مطالب کلاسیک روان‌شناسی پیروزی و نحوهٔ برنده‌شدن را به‌روز کرده تا بتوان آن را در راستای مفیدتر و مرتبط‌تری با افکار جدید امروز منطبق کرد. 

از آنجا که دنیس کتاب روان‌شناسی پیروزی را در دههٔ ۱۹۷۰ نوشت، تغییرات بسیار زیادی تا به امروز رخ داده است که در آن زمان قابل پیش‌بینی نبوده‌اند. ما از اواخر عصر صنعتی به عصر دیجیتال و فراتر از آن وارد شده‌ایم.

دیجیتالی شدن بازار فروش و کسب‌وکار و همچنین زندگی‌های شخصی ما، به‌خصوص از طریق گوشی‌های هوشمند، چه تغییراتی روی کتاب روان‌شناسی پیروزیِ دنیس ویتلی گذاشته است؟ پیشرفت‌های علمی، به‌خصوص علم عصب‌شناسی تاچه‌حد توصیه‌های دنیس ویتلی را دربارهٔ تشکیل عادت‌های جدید و پیشرفت ذهن تغییر داده و یا آن توصیه‌ها را پشتیبانی کرده است؟ امروزه مد عصر حاضر در بازار فروش تاچه‌حد روی موفقیت‌های حرفه‌ای و کارآفرینی تأثیر گذاشته است؟ تغییرات اساسی در ضوابط و عرف جامعه چه تأثیراتی روی پیدا کردن معنا در زندگی، گسترش شادمانی شخصی، و همچنین پرورش روابط شخصی گذاشته است؟

خواندن کتاب روان شناسی جدید پیروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند مانند یک قهرمان پیروز شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روان شناسی جدید پیروزی

«در دوران جنگ هیچ پولی نداشتیم، اما توانستم چیزهای زیادی یاد بگیرم. هر هفته با دوچرخه‌ام به کتابخانه می‌رفتم و یک کتاب جدید امانت می‌گرفتم. کارت عضویت کتابخانه‌ام، که یک کارت نارنجی‌رنگ با مُهرهای کوچکی روی آن بود، بیشتر از یک کارت عابربانک امروزی برایم ارزش داشت. خواندن در خانوادهٔ ما ارثی بود. ما کتاب می‌خواندیم و به رادیو گوش می‌دادیم، و به همین دلیل است که من با حس شنودی قوی بزرگ شدم. آنچه را می‌خوانم یا می‌شنوم بیشتر به یاد می‌آورم؛ اما آنچه را می‌بینم زیاد در خاطرم نمی‌ماند.

اینها اولین خاطرات دوران بچگی‌ام بودند. دوران کودکی من بسیار عالی بود. ما جنگ‌بازی، دزد و پلیس، کابوی و سرخ‌پوست بازی می‌کردیم. هم فرفره داشتیم، هم تیله، و هر وقت دلمان می‌خواست از خانه بیرون می‌رفتیم. می‌توانستیم هر جایی از شهر که دلمان می‌خواست برویم. مجبور نبودیم تا قبل از تاریکی به خانه برگردیم. درهای خانه‌هایمان هیچ‌وقت قفل نمی‌شد. چیز زیادی دربارهٔ جرم نمی‌دانستیم.

نزدیک بود یادم برود که بگویم پدرم این باور را در ذهن من حک کرد که زندگی‌ام فقط از طریق چشمان خودم قابل دیدن است. شاید درک این جمله آن زمان ناممکن بود چون وقتی ۹ ساله بودم، در سال ۱۹۴۲، پدرم خانه را ترک کرد. مادرم همیشه از پدر به‌عنوان یک بازنده صحبت می‌کرد که ما را رها کرده و رفته بود. از اینکه او مدام روی اشتباهات پدرم تمرکز می‌کرد احساس ناامنی و سردرگمی می‌کردم. بعدها جنبه‌ای متفاوت از آنچه رخ داده بود را فهمیدم.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱۹۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان