دانلود و خرید کتاب مدیریت دانش در سازمان ها محمدمسعود بهمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت دانش در سازمان ها اثر محمدمسعود بهمنی

کتاب مدیریت دانش در سازمان ها

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت دانش در سازمان ها

کتاب مدیریت دانش در سازمان ها نوشتهٔ محمدمسعود بهمنی در انتشارات نظری منتشر شده است.

درباره کتاب مدیریت دانش در سازمان ها

با عنایت به تأکید فراوان دین مبین اسلام در فراگیری علم و دانش، متأسفانه در جهان کنونی، کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته، از کشورهای اسلامی و درحال‌توسعه در خصوص دانش و دانایی پیشی گرفته‌اند. پیامبر عظیم‌الشأن اسلام در احادیث مختلف مسلمانان را به فراگیری دانش ترغیب کرده‌اند.

در جهان کنونی دانش به‌عنوان یک سرمایه و قدرت و ثروت محسوب می‌شود که ضروری است تا کشورهای اسلامی و درحال‌توسعه، بیش‌ازپیش، برای کسب آن اهتمام ورزند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مسئولین کشورمان خاصه مقام معظم رهبری به اهمیت علم و فناوری توجه کرده و جوانان و جامعه دانشگاهی را به فراگیری علم روز و فناوری اطلاعات تشویق کرده‌اند و همین‌طور در برنامه توسعه چهارم کشور اهمیت ویژه‌ای به توسعه مبتنی بر دانایی و فراگیری دانش داده شده است. بدیهی است تبیین مدیریت دانش و فراهم‌آوردن زیرساخت‌های آن در سطح کشور و سازمان‌ها، امری حیاتی است تا بدین‌وسیله از اندوخته‌های مدیران و کارکنان نهایت استفاده به عمل آید و از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های آنان در تولید و صنعت و... استفاده شود. حتی پس از رهایی یا بازنشستگی کارکنان، تجربه‌ها و آموزه‌ها در داخل سازمان‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد و این آموخته‌ها به نسل جدید منتقل گردد و این مسئله با به‌کارگیری «مدیریت دانش» محقق می‌شود و از دوباره‌کاری و موازی کار جلوگیری به عمل می‌آید و در نتیجه بازدهی و خروجی سازمان افزایش می‌یابد. مدیریت دانش با گردآوری و به‌اشتراک‌گذاری تجارب و آموخته‌ها و با تبدیل دانش نهان به دانش آشکار استفاده کامل از دانش را در یک سازمان عملی می‌کند.

باتوجه‌به این که «مدیریت دانش» از علوم جدید سال‌های اخیر است، کتاب مدیریت دانش در سازمان‌ ها به‌گونه‌ای نوشته شده است که مورداستفاده دانش‌پژوهان، مدیران اجرایی، برنامه‌ریزان سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار گیرد. نویسنده کتاب محمد مسعود بهمنی از مدیران سازمانی کشور و دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت است.

خواندن کتاب مدیریت دانش در سازمان ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران و دانشجویان مدیریت پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۷۸۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان