دانلود و خرید کتاب جهنم ویروس کرونا و فرشتگان نجات بیمارستانی و اهمیت سلامت در قرآن و سخنان بزرگان فاطمه مرتضوی اسکویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهنم ویروس کرونا و فرشتگان نجات بیمارستانی و اهمیت سلامت در قرآن و سخنان بزرگان اثر فاطمه مرتضوی اسکویی

کتاب جهنم ویروس کرونا و فرشتگان نجات بیمارستانی و اهمیت سلامت در قرآن و سخنان بزرگان

معرفی کتاب جهنم ویروس کرونا و فرشتگان نجات بیمارستانی و اهمیت سلامت در قرآن و سخنان بزرگان

کتاب جهنم ویروس کرونا و فرشتگان نجات بیمارستانی و اهمیت سلامت در قرآن و سخنان بزرگان نوشته فاطمه مرتضوی اسکویی و محمد مسعود بهمنی است. 

درباره کتاب جهنم ویروس کرونا و فرشتگان نجات بیمارستانی و اهمیت سلامت در قرآن و سخنان بزرگان

همواره در تاریخ بشری عواملی از قبیل، جنگ‌ها، بیماری‌ها و قحطی، خشکسالی‌ها و... وجود داشته که باعث شده تعداد زیادی از انسان‌ها کشته شوند و جان خود را از دست بدهند و تا مدت‌ها با عوارض ناشی از آن حادثه دست به گریبان باشند. از جمله بشریت در قرن بیستم با دو جنگ جهانی خانمان‌سوز مواجه گردید که میلیون‌ها نفر کشته شدند و همچنین میلیون‌ها نفر بی‌خانمان و آواره و مجروح شدند، بیماری‌هایی از جمله مالاریا، تیفوس، طاعون، حصبه و سارس و مرس و ایدز و... نیز هزاران نفر را در کام مرگ فرو برد.

در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی (سال ۱۳۹۸ هجری شمسی) ویروس کرونا یا کووید ۱۹ باعث مرگ میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان شده است.

تعدادی از انواع ویروس های کرونا که تاکنون شناخته شده‌اند، موجب ابتلا به طیفی از عفونت‌های دستگاه تنفسی در انسان‌ها می‌‌شوند، که از سرماخوردگی تا ابتلا به بیماری‌های شدیدتری مثل سندروم تنفسی خاورمیانه (مرس MERS) و سندروم تنفسی حاد (سارس SARS) متغیر هستند.

ویروس کرونایی که جهان را درگیر کرد تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نفر را در سرتاسر جهان مبتلا و حدود ۲ میلیون نفر را کشته است.

محمد مسعود بهمنی که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی است به همراه همسرش فاطمه مرتضوی اسکویی هر دو به کرونا مبتلا شدند و در این کتاب به چگونگی درمان و تجربیات خود از مراحل درمان پرداخته‌اند.

خواندن کتاب جهنم ویروس کرونا و فرشتگان نجات بیمارستانی و اهمیت سلامت در قرآن و سخنان بزرگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که با ویروس کرونا درگیرند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب جهنم ویروس کرونا و فرشتگان نجات بیمارستانی و اهمیت سلامت در قرآن و سخنان بزرگان

هیچکس جز به فرمان خدا نخواهد مُرد که اجل هر کس در لوح قضای خدا به وقت معین ثبت است. 

پس بایستی دل قوی داشت که مرگ و زندگی انسان در دست خداست و گاهی این انسان است که به دست خود بلای خانمان سوزی را به سایر انسان‌ها سرایت و باعث کشتار می‌شود از جمله جنگ های شیمیایی میکروبی و رادیو اکتیوی که در جنگ‌های نظامی برای رسیدن به هدفِ از بین بردن نیروهای دشمن از این سلاح ها استفاده می شود. در آینده مشخص می‌گردد که آیا ویروس کووید ـ ۱۹ (کرونا) ساخت دست بشر بوده؟

آیا در آزمایشگاه ها در راستای جنگ های میکروبی ساخته شده و به بیرون سرایت یافته و باعث مرگ میلیون‌ها نفر انسان بی گناه شده است؟

آیا این کار عمدی یا سهوی بوده و آیا ویروس جهش ژنتیکی یافته است؟ و اگر از چین سرایت یافته، مقصود آن کشور چی بوده است؟ آیا هدف بهره برداری های اقتصادی، سیاسی و... بوده تا حریفان بین‌المللی را درگیر و اقتصاد خود را شکوفا و یکه تاز نماید؟ این ها و هزاران پرسش مطرح است که انشاالله در آینده، ممکن است بشریت به پاسخ آن برسد. در این بین با مدیریت دولت ها و همکاری مردم کشورها و ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان کشورها و امکانات مهار ویروس و ساخت واکسن ضد ویروس آینده و... همگی از عوامل تأثیرگذار بر این ویروس و بیماری است که امید است هر چه زودتر شرش از سر ایران و کلیه کشورهای جهان برطرف گردد.

نظرات کاربران

زنبور ملکه
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

من از کرونا می ترسم😨😨

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۵ صفحه

حجم

۴۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۵ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان