دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ راه برای دوست داشتن شغل استفانی گودارد داویدسن ترجمه آرش نصیرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ راه برای دوست داشتن شغل اثر استفانی گودارد داویدسن

کتاب ۱۰۱ راه برای دوست داشتن شغل

معرفی کتاب ۱۰۱ راه برای دوست داشتن شغل

کتاب الکترونیکی «۱۰۱ راه برای دوست داشتن شغل» نوشتهٔ استفانی گودارد داویدسن با ترجمهٔ آرش نصیرزاده و سعید عبدالمنافی در انتشارات فرنام چاپ شده است.

درباره کتاب ۱۰۱ راه برای دوست داشتن شغل

تعداد کمی از افرادی که تمام‌وقت کار می‌کنند می‌توانند مقدار زیادی انرژی برای یادگیری تکنیک‌های پیشرفته صرف می‌کنند تا در محیط کاری مانور دهند و به موفقیت برسند. این کتاب به‌گونه‌ای تنظیم شده است که می‌توان آن را در یک جلسه خواند و بخش‌به‌بخش پیش رفت و یا می‌توان به‌صورت یک بحث راهنمای گروهی آن را به‌کار برد. گزینهٔ دیگر این است که هر روز آن را به‌شکل تصادفی باز کنید و یک صفحه را مطالعه کنید و ببینید که انطباق تعلیمی آن چقدر شگفت‌انگیز است. این کتاب در ابتدا برای خطاب قراردادن زمینهٔ حرفه شخصی، مهارت‌ها و بینش‌های لازم برای ایجاد اطمینان از استوار بودن، بدون استرس‌بودن و شفاف‌سازی این موضوع با‌توجه‌به نوع شخصیت شما تنظیم شده است. تصور نمی‌کنم بتوانیم به‌طور مؤثری با افرادی کار کنیم که هیچ شرکت تأسیس‌شده‌ای تحت نظر ما نداشته‌اند. در‌غیر‌این‌صورت به آن مهارت‌ها «مهارت‌های فردی» گفته می‌شوند که می‌توانند به‌عنوان مهارت‌های ساختگی یا دستکاری شده تحقق یابند. 

کتاب ۱۰۱ راه برای دوست داشتن شغل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ کتاب‌های توسعهٔ فردی و مربوط به کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب کتاب ۱۰۱ راه برای دوست داشتن شغل

«اصطلاح استرس در دنیای فعلی فکس‌ها، ایمیل‌ها و برنامه های پشت سرهم، می باشد که تبدیل به یک مدال افتخار شده است. وقتی از ما پرسیده می شود که چطور هستیم، به طور اجتناب ناپذیری می گوییم "اوه، خیلی سرم شلوغ است، استرس زیادی دارم." و اگر چنین پاسخی بدهیم:" احساس آرامش می کنم و از بار کاری امروز لذت می برم"، ممکن است برچسب یک انسان سست یا در بهترین حالت انسانی عجیب به ما بزنند.

در توسعهٔ برنامه مدیریت استرس، منظور ما اغلب ورزش، تغییر برنامه غذایی، مدیتیشن- آرامش درونی- و خواب کافی است. بهتر است بپرسید چرا این کارها نیاز به "مدیریت" دارند یا حتی به دستور یک پزشک باید انجام شوند. چرا باید برای انجام این کارها در کلاس شرکت کنیم؟

پاسخ احتمالاً این است که شما خود را به عنوان یک اولویت نمی بینید. شما خود را درگیر فهرست کارهای روزانه نمی‌کنید و این که یک ارتباط مهم وجود دارد که نیاز به توجه دارد. شما در زندگی یک ابزار ارزشمند هستید و در صورتی که این زندگی را به طور موثری بچرخانید، نیاز به "شارژ مجدد" دارید.

به محض این‌که خود را یک ابزار ارزشمند و غیر قابل تعویض بیابید، به طور طبیعی و بدون هیچ تلاشی شروع به ورزش کردن می کنید و از بدن خود مراقبت می کنید. هرچند ممکن است رژیم بهترین دوست خود یا آخرین آگهی های تلویزیونی را دنبال نکنید. اما آن چه که برای بدن شما، زندگی شما و توانایی تان عملی می باشد را خواهید یافت. از آن چه که انجام می دهید لذت خواهید برد تا مطمئن شوید که بدن شما به خوبی ورزیده و تغذیه می شود.

وقتی چربی ذخیره می شود، ورزیدگی از بین می رود. اصول طبیعی، بدن ما را هدایت می کنند مانند این مفهوم که ما برای این ساخته نشده ایم که تمام روز را پشت کامپیوتر شخصی خود یا تمام شب را پای تلویزیون بنشینیم. استرس چیزی نیست که بتوان آن را تثبیت یا درمان کرد بلکه شاخصی است که نشان می دهد شما به بدن خود گوش فرا نمی دهید و همین‌طور به خودتان.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان