دانلود و خرید کتاب ققنوس فاتح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ققنوس فاتح اثر گل علی بابایی

کتاب ققنوس فاتح

گردآورنده:گل علی بابایی
انتشارات:نشر شاهد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ققنوس فاتح

کتاب ققنوس فاتح نوشتهٔ گل علی بابایی است. نشر شاهد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ۲۰ روایت شفاهی از سرگذشت و پیکار دانشجوی شهید «محسن وزوایی» را در بر دارد.

درباره کتاب ققنوس فاتح

کتاب ققنوس فاتح در چند بخش با عناوینی همچون «این‌ها را به تو می‌سپارم»، «دشمن اعتراف می‌کند»، «از بازی‌دراز تا خرمشهر»، «حجله‌ای در یک کوچه» و «سوژه‌ای به نام وزوایی» نوشته شده است. این کتاب را گل علی بابایی برای مرور و ثبت خاطراتی که از «محسن وزوایی» وجود داشته، گردآوری کرده است.

خواندن کتاب ققنوس فاتح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خاطرات پیرامون شهیدان جنگ ایران و عراق پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب ققنوس فاتح

«تا حالا سابقه نداشته حالم این طوری بشه. پیشترها، این‌قدر نگرانش نمی‌شدیم؛ نه من، نه مادرش. از وقتی تظاهرات و راهپیمایی شروع شده، کار محسن هم شده اعلامیه پخش کردن و شرکت توی تظاهرات. همین یک ماه پیش بود که از ترس مأمورها جرأت نمی‌کرد بیاد خونه.»

***

«امروز خیلی دلم گرفته. می‌خوام باهات حرف بزنم. هر چی رو که ازت به یاد دارم، واسه‌ات بازگو کنم. می‌خوام دستمو بگیری، منو ببری به دوران بچگی‌ام، تا بلکه کمی از این دلتنگی‌هام برطرف بشه. آخه هنوز هم احساس میکنم حلّال مشکلات من، داداشی‌یه.»

***

«باران گلوله‌های کالیبر سبک و سنگین، مستقیم و منحنی‌زن دشمن بر روی جاده، آنجا که محسن تمام قد و بی‌پروا قامت افراشته بود، میبارید. عبّاس خود را به محسن رسانده، او را در آغوش کشید. آن دو لحظاتی در عب آن جهنم آتش و دود در آغوش هم آرام گرفتند. پس از آن، هر یک برای هدایت عملیات به سمتی روان شدند.»

نظرات کاربران

میم . بابایی
۱۴۰۱/۰۶/۲۶

به شدت توصیه میکنم این کتاب رو مطالعه بکنید نسل جوان ما باید بدانند ، شهدای ما انسان های باسواد و متخصص و مومن به معنای واقعی کلمه بودند .... ایمان و اخلاص و عمل صالح آنها ، راه سعادت را

- بیشتر
mahdi bakeri
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۶,۸۰۰
تومان