دانلود و خرید کتاب بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت اف. بیلی نوروود ترجمه علیرضا کرباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت

کتاب بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت نوشتهٔ اف. بیلی نوروود و جیسون لاسک و ترجمهٔ علیرضا کرباسی و چیمن صیادی و ویراستهٔ حسین محمدی و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت

نوروود و لاسک با ارائۀ رویکرد تازه‌ای در بازاریابی و تحلیل قیمت با دانشجویان کارشناسی صحبت می‌کنند. آن‌ها علاوه‌بر پوشش کامل موضوعات اصلی، به تحوّلات هیجان‌آور و زمینه‌های نوظهور تحقیق در این زمینه میپردازند. کتاب بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت رویکردی جامع در تحلیل قیمت کشاورزی، ساختارهای بازار کشاورزی و راهبردهای بازاریابی کشاورزی را به‌صورت ساده و جذّاب ارائه می‌دهد.

گنجاندن مدل جابه‌جایی تعادل و فصلی دربارۀ رفتار و تحقیقات مصرف‌کننده از رویکردهای منحصربه‌فرد‌ این کتاب است. این مطالب به‌صورت حرفه‌ای توضیح داده شده‌اند، به‌طوری‌که اصول اقتصادی توسط دانشجویان در مشاغلی که به‌زودی وارد می‌شوند، مورداستفاده قرار می‌گیرد. جدول کلمات متقاطع و سؤالات پایان فصل به یادگیری اصطلاحات و آمادگی برای آزمون کمک می‌کند. درمجموع، این متن زمینه‌ای برای یک تجربۀ یادگیری لذّت‌بخش و مؤثر فراهم می‌کند.

خواندن کتاب بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ کشاورزی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۵۰۰
تومان