دانلود و خرید کتاب جدول های محوری و مقدمه ای بر داشبوردها در اکسل ۲۰۱۹ علی رشیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جدول های محوری و مقدمه ای بر داشبوردها در اکسل ۲۰۱۹ اثر علی رشیدی

کتاب جدول های محوری و مقدمه ای بر داشبوردها در اکسل ۲۰۱۹

نویسنده:علی رشیدی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جدول های محوری و مقدمه ای بر داشبوردها در اکسل ۲۰۱۹

کتاب جدول های محوری و مقدمه ای بر داشبوردها در اکسل ۲۰۱۹ نوشتهٔ علی رشیدی است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جدول های محوری و مقدمه ای بر داشبوردها در اکسل ۲۰۱۹

کتاب جدول های محوری و مقدمه ای بر داشبوردها در اکسل ۲۰۱۹ می‌تواند به عنوان یک خودآموز یا راهنمای مرجع سریع در این زمینه استفاده شود. این کتاب برای کاربرانی تهیه شده است که با اصول مایکروسافت اکسل آشنا هستند و اکنون با یادگیری جدول‌های محوری و داشبوردها آمادۀ بهره‌گیری از این مهارت هستند.

این کتاب فرض می‌کند که شما قبلاً درمورد چگونگی ایجاد، بازکردن، ذخیره‌کردن و اصلاح یک کارپوشه اکسل می‌دانید و با نوار ابزار اکسل (ریبون ) آشنایی کلی دارید.

تمام مثال‌های این کتاب از مایکروسافت اکسل ۲۰۱۹ استفاده می‌کند، اما بیشتر این قابلیت‌ها را می‌توان با استفاده از مایکروسافت اکسل نسخه ۲۰۱۶ نیز انجام داد. تمام تصاویر گرفته‌شده از صفحه در این کتاب از مایکروسافت اکسل ۲۰۱۹ است.

درحالی‌که این کتاب چندین مثال از جدول محوری را ارائه می‌دهد، تمام ویژگی‌ها، فرمول‌ها و قابلیت‌های جدول محوری مایکروسافت اکسل موجود را پوشش نمی‌دهد.

نکته‌ای را که باید همیشه در خاطر داشته باشید همینجا به شما می‌گوییم: لطفا همیشه از کار خود کپی پشتیبان تهیه کنید و بارها آن را ذخیره کنید. بهترین روش در هنگام تمرین برای هر قابلیت جدید، ایجاد یک کپی از صفحه گسترده اصلی و اجرای تغییرات خود روی صفحه گستردۀ کپی شده است.

خواندن کتاب جدول های محوری و مقدمه ای بر داشبوردها در اکسل ۲۰۱۹ را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب را به کسانی که از نرم‌افزار اکسل استفاده ‌می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جدول های محوری و مقدمه ای بر داشبوردها در اکسل ۲۰۱۹

جدول‌های محوری چیست؟

جدول‌های محوری یک ویژگی در مایکروسافت اکسل است که سلول‌های جداگانه یا پاره‌ای از داده‌هایی را در نظر می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد که آن‌ها را در انواع مختلفی از نمایش‌های محاسباتی مرتب کنید. این نمایش‌های لحظه‌ای داده‌های جمع‌بندی‌شده، برای ایجادشدن مستلزم حداقل تلاش است و می‌تواند با کلیک ساده یا کشیدن فیلدها در گزارش خود تغیر یابد.

با استفاده از قابلیت‌های ویرایش داخلی و فیلترها، جدول‌های محوری به شما امکان می‌دهد که مقدار زیادی از داده‌ها را به‌سرعت مرتب و جمع‌بندی کنید. شما می‌توانید برای بررسی دقیق اعداد خود از فیلتر و پیکان‌ها یا کادرهای کشویی استفاده کنید و انواع مختلف تجزیه و تحلیل را بدون نیاز به وارد کردن فرمول‌ها به‌صورت دستی در صفحه گسترده، تجزیه و تحلیل کنید. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان