دانلود و خرید کتاب تحول ققنوس برایان تریسی ترجمه آذین نوذری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحول ققنوس اثر برایان تریسی

کتاب تحول ققنوس

معرفی کتاب تحول ققنوس

کتاب تحول ققنوس نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ آذین نوذری است. انتشارات عطر کاج این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به خوانندهٔ خود می‌گوید «تفکر خود را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند». این کتاب از «سری کتاب‌های سمت نو» است.

درباره کتاب تحول ققنوس

کتاب تحول ققنوس که در ۱۳ بخش نوشته شده است، دربردارندهٔ نکاتی بسیار مهم و کاربردی برای تمام انسان‌ها، در هر سن و از هر جنس می‌باشد. در این کتاب با مطالعهٔ تجارب شخصی خود نویسنده و نیز بسیاری از افراد موفق، به توصیه‌هایی کاربردی در بسیاری از زمینه‌ها دست می‌یابیم که نه فقط درمورد کسب‌وکار و تجارت، که در تمام جوانب زندگی شخصی نیز مفید واقع خواهند شد.

این کتاب را برایان تریسی نویسندهٔ کتاب‌های «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول» و «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش» نوشته است. او در کتاب تحول ققنوس کوشیده است از نو آفریدن و خودسازی را به خوانندهٔ کتاب آموزش دهد. نویسنده برای نگارش این کتاب، روان‌شناسی دستاورد خود را به‌روزرسانی کرده است تا تحقیقات پیشرفته و مفاهیم ابتکاری مرتبط با دنیای جدید، پیچ‌درپیچ و جهانی را که ما در آن زندگی می‌کنیم، به آن اضافه کند.

تحول ققنوس ایده‌های قدرتمندی را در بر دارد که نویسنده آنها را توسعه داده تا به ما برای رقابت در این دنیای جدید کمک کند؛ ایده‌هایی که می‌توان از آنها بهره گرفت تا در هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌های پیش رو، بیشتر از چیزی عمل کنیم که در تمام زندگی‌مان رؤیایش را بافته‌ایم.

در این کتاب، برایان تریسی ۱۲ مرحله را برای دست‌یابی به موفقیت تعیین کرده است.

خواندن کتاب تحول ققنوس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی وافرادی کع از دگرگون‌کردن زندگی خود نمی‌هراسند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و سه برادرش، با کمک نهادهای خیریه، تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعه نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید»، «طعم شیرین پیروزی» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخش‌هایی از کتاب تحول ققنوس

«هدف‌گذاری روزانه

دومین اصلی که برای شما موفقیت به ارمغان می‌آورد، هدف‌گذاری روزانه است. همین به‌تنهایی زندگی من و هزاران تن از افراد دیگر را تغییر داده است.

می‌دانید که توجه و تمرکز، ویژگی‌های ضروری موفقیت هستند. با پرسیدن این سؤال شروع کنید که من واقعاً می‌خواهم با زندگی‌ام چه کنم؟ این سؤال را بارها و بارها بپرسید، تا وقتی به پاسخ شفافی برسید. تصور کنید ۲۰ میلیون دلار پول نقد دارید، اما تنها ده سال زنده می‌مانید. فوراً چه کار متفاوتی در زندگی‌تان انجام می‌دهید؟ تصور کنید هیچ‌گونه محدودیتی ندارید. تصور کنید می‌توانید یک چوب جادویی را تکان داده و تمام زمان، پول، آموزش، تجربه و ارتباطات مورد نیاز برای دست‌یابی به اهدافتان را داشته باشید. آن‌وقت چه می‌کنید؟

کلید این‌جا است: یک دفترچه یادداشت بخرید و هر روز در آن بنویسید. ده هدف را با این ویژگی‌ها بنویسید: زمان حال، مثبت و شخصی. هر هدف را با کلمهٔ من به‌همراه یک فعل عملی شروع کنید. برای مثال، می‌توانید بنویسید: «من X دلار پول را در این تاریخ مشخص درمی‌آورم.»

هر روز، پیش از آن‌که شروع کنید، ده هدف برتر خود را با زمان حال بنویسید، طوری که انگار به آن‌ها رسیده‌اید و در حال ارائهٔ گزارش به شخص دیگری هستید. آن‌ها را از حفظ بنویسید. نگاه کنید در طول زمان اهدافتان چگونه پیشرفت می‌کنند، رشد می‌کنند و عوض می‌شوند، وقتی هر روز آن‌ها را می‌نویسید. بسیاری از مردم گفته‌اند که این اصل هدف‌گذاری روزانه، زندگی آن‌ها را بسیار سریع‌تر از چیزی که تصور می‌کرده‌اند، تغییر داده است.

یک‌بار مصاحبه‌ای در گالوستون، تگزاس داشتم. مردی که مرا معرفی کرد، ایستاد و گفت: «باید دربارهٔ تجربهٔ خودم از برایان تریسی برایتان بگویم.» درحالی‌که یک دفترچه یادداشت کهنه را بالا نگه داشته بود، گفت: «اولین‌بار که با برایان ملاقات کردم، به من گفت هر روز اهدافم را بنویسم. من شروع به انجام این کار کردم. این کار زندگی مرا کاملاً عوض کرد.» دفترش را تکان داد و گفت: «به تمام اهدافی که نوشته بودم، رسیدم. در تمام طول زندگی‌ام، چیزی قدرتمندتر از این ندیده‌ام.» خودتان می‌توانید این کار را انجام دهید. این یک اصل فوق‌العاده است.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۶۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان