دانلود و خرید کتاب مسیر شغلی دانشکده کسب و کار هاروارد ترجمه مجید کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مسیر شغلی

کتاب الکترونیکی «مسیر شغلی» اثری از دانشکده کسب و کار هاروارد با ترجمهٔ مجید کرمی و افشین صمصامی در انتشارات آریانا قلم چاپ شده است.

درباره کتاب مسیر شغلی

فرایند ارزیابی جایگاه فعلی کارتان، تصمیم‌گیری در مورد جایگاهی که خواهانش هستید و ایجاد تغییرات لازم برای رسیدن به آن «تعیین مسیر شغلی» نامیده می‌شود. این موضوع فرایندی جاری است که باید آن را موزون و هماهنگ مدیریت کنید چرا که محیط کسب‌وکار همواره در حال تغییرات مهمی است. امروزه سازمان‌ها، چه بزرگ و چه کوچک، می‌دانند که برای حفظ رقابت‌پذیری در دنیای در حال تغییر، به کارکنانی نیاز دارند که علایق، ارزش‌ها و مهارت‌های خود را پیوسته ارزیابی کنند. با تعیین مدام آنچه می‌خواهید در آینده بیاموزید و گام برداشتن در این مسیر، ارزش شما برای سازمانتان همواره بیشتر می‌شود. همچنین شانس شما برای افزایش رضایت شغلی نیز دوچندان می‌شود.

دکتر جیمز والدروپ و تیموتی باتلر روان‌شناس‌های شغلی کسب‌وکار هستند که نزدیک به بیست سال است که در دانشکده کسب‌وکار هاروارد با یکدیگر کار می‌کنند. این دو همچنین چهار مقاله بسیار معروف در مجله Harvard Business review و سه کتاب به نام‌های رهاسازی خود: چگونه در بن‌بست‌ها دریچه‌ای جدید بیابیم، موفقیت کامل: تغییر دوازده الگوی رفتاری که مانع از ترقی شما هستند، و کشف آینده شغلی خود، را به رشته تحریر درآورده‌اند و نیز در خصوص مسائل مرتبط با مدیریت بر حرفه، حفظ استعدادها و بهبود اثربخشی فردی مقالات و سخنرانی‌های متعددی ارائه کرده‌اند.

کتاب مسیر شغلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مسیر شغلی

«ارتقای مهارت‌ها برای حفظ رقابت‌پذیری

امروزه هر فردی، چه کارمند یک شرکت باشد و یا کارآفرینی که کسب‌وکار خود را اداره می‌کند و چه در آغاز زندگی حرفه‌ای خود باشد و یا در اواخر آن، باید توانایی‌های خود را بسط و گسترش داده و از حیطه گسترده‌ای از مهارت‌ها بهره گیرد. مدیران میانی بیش از همه آثار مسطح‌سازی سازمانی را تجربه کرده‌اند. برای نمونه، مسئولیت‌ها و نقش مدیران چنان تغییر کرده است که دیگر نمی‌توان تعریف دقیقی از عنوان مدیر ارائه داد! به دلیل موج برکناری‌ها و تغییر ساختارها در دهه‌های اخیر، بسیاری از مدیران کار خود را از دست داده‌اند یا مسئولیت‌های‌شان به شکل نه چندان خوشایندی تغییر کرده است.

این شرایط حتی برای با ثبات‌ترین مدیران نیز سخت بوده است، اما روی دیگر سکه را نیز باید دید. با تغییر ساختار سازمان‌ها، فرصت‌های جدیدی نیز برای رشد پدید آمده است که تا چند سال پیش به فکر کسی هم خطور نمی‌کرد.

شما می‌توانید در این دوران تغییرات، نقش فعالی داشته باشید، اما چطور؟ از راه در دست گرفتن مسئولیت رشد حرفه‌ای خود؛ بدان معنا که پیوسته مشخص سازید می‌خواهید در گام بعدی چه کاری انجام دهید و چه چیزی را یاد بگیرید و سپس مسیری را طی کنید که دقیقاً منجر به رسیدن به آن فرصت‌ها و کسب آن دانش شود.

به علاوه، رشد حرفه‌ای لزوماً به این معنا نیست که باید همواره در پی تغییر شغل باشید، یا مانند کسی که تازه در جستجوی کار است به دنبال حرفه ایده‌آل خود باشید، بلکه می‌تواند به معنای افزایش رضایت‌تان از نقش فعلی و پیشرفت در مسیر حرفه‌ای باشد که در آن قرار دارید. این عمل، نسبت به انجام مکرر یک کار در طول سال‌های متمادی بسیار سالم‌تر و هیجان‌انگیزتر است و شما را برای شرکت‌تان به کارمندی بسیار باارزش‌تر بدل خواهد ساخت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان