دانلود و خرید کتاب قشنگ ترین داستان های دنیا ماری مونته فیور ترجمه سارا افراز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قشنگ ترین داستان های دنیا اثر ماری مونته فیور

کتاب قشنگ ترین داستان های دنیا

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قشنگ ترین داستان های دنیا

کتاب الکترونیکی «قشنگ ترین داستان های دنیا» نوشتهٔ ادیت نسبیت با بازنویسی ماری مونته فیور با ترجمهٔ سارا افراز در کارگاه فیلم و گرافیگ سپاس چاپ شده است. تصویرگری این اثر به عهدهٔ آلن مارکز است. بچه‌های راه‌آهن که مشهورترین اثر ادیت نسبیت است، برای اولین بار در سال ۱۹۰۶ منتشر شد.

درباره کتاب قشنگ ترین داستان های دنیا

کتاب قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا مجموعه داستان‌هایی از ادیت نسبیت، نویسندهٔ کتاب مشهور بچه‌های راه‌آهن است که بارها از آن اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی صورت گرفته است. هرچند ادیت نسبیت صدسال پیش داستان می‌نوشت اما داستان‌هایش هنوز تازه و جذاب است. داستان‌های او پر از هیجان، ماجرا و سحر و جادوست.

در این کتاب به دنیایی سفر می‌کنیم که نویسنده سال‌ها پیش ساخته است و خواندن دوبارهٔ آن تجربه‌ای متفاوت برایمان رقم می‌زند. داستان‌های «بچه‌های راه‌آهن» از «ادیت نسبیت»، «جادوگر شهر از» نوشتهٔ «ال. فرانک باوم»، «مری ناسازگار» از «فرانسس هاجسون برنت»، «زیبای سیاه» نوشتهٔ «آنا سول»، «زنان کوچک» از «لوییزا می‌الکات» و «هایدی» نوشتهٔ «یوهانا اشپیری» در این مجموعه قرار گرفته‌اند.

کتاب قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا را به تمام نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم. داستان‌‌های این مجموعه تجربهٔ جذابی برای علاقه‌مندان به آثار کلاسیک دنیا می‌سازد.

درباره ادیت نسبیت

ای. نسبیت با نام کامل ادیت نسبیت بلاند در سال ۱۸۵۸ لندن متولد شد. او ۴ سال بیشتر نداشت که پدرش را از دست داد و با پنج برادر و خواهر تنی و ناتنی‌اش زندگی کرد. در دوران نوجوانی همراه با خانواده‌اش مدتی را در کشورهای مختلف مانند آلمان، فرانسه و اسپانیا زندگی کرد اما در ۱۷سالگی به لندن برگشت و یک سال بعد با هیوبرت بلاند ازدواج کرد.

ادیت نسبیت سعی کرد تا از راه نوشتن کسب درآمد کند و به همین دلیل مدتی برای مطبوعات بزرگسالان مقاله می‌نوشت اما بعد به نوشتن برای کودکان و نوجوانان روی آورد. او عناصری مثل تخیل و مفاهیمی مانند فقر را در آثارش وارد کرد و همین او را به یکی از پیش‌گامان ادبیات کودک و نوجوان تبدیل کرد. بیش از ۴۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشت که بچه‌های راه‌آهن و ماجرای جویندگان گنج از مشهورترین آن‌ها است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۳۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان