دانلود و خرید کتاب طعم شیرین پیروزی برایان تریسی ترجمه صادق خسرونژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طعم شیرین پیروزی اثر برایان تریسی

کتاب طعم شیرین پیروزی

معرفی کتاب طعم شیرین پیروزی

کتاب طعم شیرین پیروزی نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ صادق خسرونژاد است. انتشارات پندار تابان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، ۱۰۰ اصل موفقیت تجاری را به خوانندهٔ خود ارائه می‌کند. نویسنده می‌گوید «این کتاب بخصوص برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که در دنیای تجارت می‌خواهند از حداکثر توانمندی‌های شخصی خود بهره گیرند و در کیفیت و کمیت با هزینه کردن ساعت‌ها، ماه‌ها و سال‌های عمر خود به بهترین نتایج دست یابند».

درباره کتاب طعم شیرین پیروزی

کتاب طعم شیرین پیروزی، ۱۰۰ قانونی را که به باور نویسنده برای دست‌یابی به موفقیت در زندگی تجاری، قطعاً، عمل می‌کنند به خوانندهٔ خود ارائه می‌کند.

نویسندهٔ مشهورِ این کتاب، برایان تریسی، از خواننده می‌خواهد که با خواندن هر قانون، کمی روی آن تأمل کند و با صداقت عمل کرده و رفتار خود را نسبت به آن قانون بسنجد.

برخی از قوانین موجود در کتاب حاضر، ساده و روشن هستند؛ بعضی در تقسیم‌بندی‌ها و شرایط مختلف به شکل‌های متفاوتی ظاهر می‌شوند که در این موارد نباید آنها را نادیده گرفت یا فراموش کرد.

خواندن کتاب طعم شیرین پیروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر تریسی کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و سه برادرش، با کمک نهادهای خیریه، تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعه نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید»، «طعم شیرین پیروزی» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخش‌هایی از کتاب طعم شیرین پیروزی

«از کجا باید شروع کرد؟ شما تاکنون صد قانون و بیش از دویست نتیجه‌گیری فرعی را آموخته‌اید. با صدها گام عملی آشنا شدید که می‌توانید برای بکارگیری و استفاده از این قوانین در زندگی خود بردارید. حالا باید چه کار کنید؟

تئودور روزولت روزی گفته بود: « با آنچه دارید، از هر جا هستید، هر کاری که از دست‌تان ساخته است، انجام دهید ».

آنچه بیش از هر چیز مهم است حداقل عمل کردن به یک طرح است که بلافاصله می‌تواند به شما کمک کند. تعلل و تأخیر جایز نیست. اگر فکر می‌کنید که می‌توانید زندگی، کار یا کارآمدی شخصی خود را با یک گام عملی خاص اصلاح کنید، تعلل نکنید و دست به کار شوید.

۹۵ در صد از تمام کارهایی که انجام می‌دهید، خوب یا بد، بر حسب عادت صورت می‌گیرند. عادت هر کس واکنش یا آیین خودکار و شرطی‌شدهٔ زندگی شخصی یا کاری اوست. هدف مهم و اصلی شما دستیابی به عادت‌های مناسبی است که وقتی به نفع شما کار می‌کنند، کیفیت زندگی شما را بالا می‌برند و گسترهٔ پاداش‌های شما را افزایش می‌دهند.

از همین امروز در این مورد تصمیم بگیرید که خواستهٔ واقعی شما در زندگی چیست. فهرستی از اهداف را برای سال‌هایی که در پیش دارید، تنظیم کنید و در این رابطه نه احتیاط کنید و نه واهمه‌ای به خود راه دهید.

اهداف بزرگی را برای خود در نظر بگیرید، اهدافی که الهام‌بخش و هیجان‌برانگیز باشند، آن گاه برنامه‌ای مشخص و مکتوب برای دستیابی به آنها تنظیم کنید. برای خود جدول برنامه و ضرب‌العجل تنظیم کنید. فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را قابل اندازه‌گیری کنید و وارد عمل شوید!

عمل‌گرایی قابل تشخیص‌ترین و واضح‌ترین کیفیت انسان‌های برنده است. دنیا مملو از آدم‌هایی است که ذهن خود را تعطیل کرده‌اند و به امید یک روز که معلوم نیست چه روزی باشد می‌خواهند کاری را شروع کنند. آنها همیشه در حال برنامه‌ریزی و آماده شدن هستند و دربارهٔ آنچه که روزی قرار است شروع کنند فکر می‌کنند. شما یکی از آنها نباشید.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۲۳۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان