دانلود و خرید کتاب حقوق بازار سرمایه: ویراست دوم محمد سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقوق بازار سرمایه: ویراست دوم اثر محمد سلطانی

کتاب حقوق بازار سرمایه: ویراست دوم

معرفی کتاب حقوق بازار سرمایه: ویراست دوم

کتاب حقوق بازار سرمایه: ویراست دوم نوشتهٔ محمد سلطانی یکی از کتاب‌های انتشارات سمت است که برای دانشجویان رشتۀ حقوق منتشر شده است.

پیشرفت اقتصادی مستلزم تأمین مالی و تأمین مالی موفق مستلزم حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران است. بر این اساس، حقوق بازار سرمایه به دنبال فراهم آوردن فضایی مناسب، شفاف و کارا برای تأمین مالی و حمایت از سرمایه‌گذاران است. حقوق بازار سرمایه، حقوق فعالان و خدمات مالی است و بدین ترتیب، کتاب حاضر ضمن تأکید بر مفهوم محوری اوراق بهادار، به بیان قواعد حاکم بر فعالان بازار سرمایه، یعنی ناشران اوراق بهادار، نهادهای مالی و تشکل‌های خودانتظام و نیز فعالیت‌های این بازار می‌پردازد.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲ هزارعنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه منتشر کرده است.

خواندن کتاب حقوق بازار سرمایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همۀ دانشجویان رشتۀ حقوق پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه