دانلود و خرید کتاب نگره در آثار معماران معاصر ایران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگره در آثار معماران معاصر ایران اثر مریم دستغیب پارسا

کتاب نگره در آثار معماران معاصر ایران

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نگره در آثار معماران معاصر ایران

کتاب الکترونیکی «نگره در آثار معماران معاصر ایران» نوشتهٔ مریم دستغیب پارسا در انتشارات شهرسازی چاپ شده است. در این کتاب، آثار چهارده معمار معاصـر نسـل سـوم بنا بر تقسـیم‌بندی امیر بانی مسـعود، مورد تحلیل قرار گرفته اسـت. مراحل پژوهش بدین ترتیب بوده اسـت که در هر قسـمت، پس از معرفی معمار، چند اثر از وی برگزیده شـــده و در چارچوب نظریات منتشر شـــده در زمینۀ روش‌های طراحی، مورد تحلیل قرار گرفته‌اند.

درباره کتاب نگره در آثار معماران معاصر ایران

دغدغۀ کتاب حا‌ضر، پرداختن به نظریه‌ها و روش‌های طراحی معماران معا‌صر ایران ا‌ست. در این مجموعه، فرآیند طراحی و چگونگی ســاخت ایده مورد کنکاش قرار گرفته اســت. چارچوب نظری اســـتفاده‌شـــده در تحقیر بر مبنای نظریات در ارتباط با روش‌های طراحی: آنتونی ســـی آنتونیادس جفری برادبنت و آنتونی وارد، برایان الســـن، تم مک گینتی، چارلز جنکس و کاری یورماکا، الیور شورر، درته کولمن شکل گرفته است. از کتاب‌های بوطیقای معماری، آنالوطیقای طراحی و مقدماتی بر روشهای طراحی معماری به‌عنوان کتاب‌های مرجع در این پژوهش اســـتفاده شـــده اســـت. روش تحقیق از نظر مبنای ماهیت، توصـــیفی - کیفی بوده و ابزار گردآوری اطلاعات به‌صورت کتابخانه‌ای و مصاحبه با معماران مورد بررسی بوده است. در پایان هر قسمت، روش‌های مورد استفادۀ هر کدام از معماران در جداولی ارائه و تحلیل شده‌اند.

این پژوهش، حاصـل پروژۀ دانشـگاهی دانشـجویان واحد نظریه‌ها و روش‌های طراحی، مقطع کارشناسی ارشد مؤسسۀ آموزش عالی آپادانا شیراز و دانشگاه آزاد واحد مرودشت است که در نیم‌سال‌های مختلف تحصیلی، جمع‌آوری و ارائه شده‌اند.

کتاب نگره در آثار معماران معاصر ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان رشتهٔ معماری پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان