دانلود و خرید کتاب رویکردهای نوین در مدیریت ریسک پروژه ها سیدمیثم موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رویکردهای نوین در مدیریت ریسک پروژه ها اثر سیدمیثم موسوی

کتاب رویکردهای نوین در مدیریت ریسک پروژه ها

معرفی کتاب رویکردهای نوین در مدیریت ریسک پروژه ها

کتاب رویکردهای نوین در مدیریت ریسک پروژه ها نوشتۀ سیدمیثم موسوی و سیدعلی میرنظامی است. انتشارات دانشگاه شاهد این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب دربارۀ مدیریت کردن ریسک‌ها در پروژه‌ها است. ریسک در همۀ جنبه‌های زندگی ما وجود دارد.

درباره کتاب رویکردهای نوین در مدیریت ریسک پروژه ها

کتاب رویکردهای نوین در مدیریت ریسک پروژه ها به موضوع مدیریت ریسک پروژه، نگاهی تازه می‌کند.

مدیریت ریسک پروژه، شامل فرآیندهای اصلی برنامه‌ریزی ریسک، شناسایی، تحلیل، برنامه‌ریزی پاسخ، نظارت و کنترل است. اهداف مدیریت ریسک پروژه، افزایش احتمال و اثرات وقایع مثبت و نیز کاهش احتمال و اثرات وقایع منفی در پروژه است. ریسک پروژه معمولاً در مورد رویدادهای آینده پروژه است.

اما ریسک چیست؟

ریسک، وضعیتی است که اگر اتفاق بیفتد، حداقل بر یکی از اهداف پروژه، اثراتی دارد؛ اهداف پروژه می‌توانند محدوده، زمان‌بندی، هزینه و کیفیت باشند. یک ریسک ممکن است یک یا چند علت داشته باشد و اگر اتفاق افتد، ممکن است یک یا چند اثر در برداشته باشد.

در ایران، کمتر به مدیریت ریسک پروژه و پژوهش در این زمینه با تمرکز بر مدل‌ها و رویکردهای جدید، پرداخته شده است. نویسندگان این اثر بر آن شدند که بعد از انتشار مقالات و نگارش کتاب‌هایی در زمینۀ مدیریت سبد پروژه، ارزیابی اقتصادی پروژه و جریان نقدینگی پروژه، مدیریت ریسک پروژه را نیز بررسی و اثری با تمرکز بر روی این موضوع ارائه کنند.

از این رو، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که علاقه‌مند به پژوهش در این راستا هستند و افراد مشغول در زمینۀ مدیریت پروژه که علاقه‌مند به بهبود رویکردها و روش‌های خود هستند، می‌توانند با خواندن این کتاب، دانش خود را به‌روز کنند.

خواندن کتاب رویکردهای نوین در مدیریت ریسک پروژه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ مدیریت کسب‌وکار و صنایع پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رویکردهای نوین در مدیریت ریسک پروژه ها

«ریسک در تمامی پروژه‌ها وجود دارد و مدیران پروژه همواره درگیر اتخاذ تصمیماتی هستند که تأثیر مهمی بر ریسک دارند. مدیریت ریسک مربوط به تعیین مجموعه‌ای از فرایندها و روش‌هایی است که ریسک، به جای اینکه به‌طور پیش‌فرض با آن برخورد شود، به‌وسیله آن‌ها مدیریت می‌شود. مدیریت مؤثر ریسک تنها می‌تواند با اقدامات کل تیم پروژه، از جمله مشتری، حاصل گردد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰۶ صفحه

حجم

۲۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰۶ صفحه

قیمت:
۶۷,۲۰۰
تومان