دانلود و خرید کتاب مباحثی در برنامه ریزی و تحلیل جریان نقدینگی پروژه ها سیدمیثم موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مباحثی در برنامه ریزی و تحلیل جریان نقدینگی پروژه ها اثر سیدمیثم موسوی

کتاب مباحثی در برنامه ریزی و تحلیل جریان نقدینگی پروژه ها

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مباحثی در برنامه ریزی و تحلیل جریان نقدینگی پروژه ها

کتاب مباحثی در برنامه ریزی و تحلیل جریان نقدینگی پروژه‌ها نوشتهٔ سیدمیثم موسوی و وحید محققی در انتشارات دانشگاه شاهد چاپ شده است. یکی از مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین عوامل در موفقیت سازمان‌های پروژه‌محور، نقدینگی است. جریان نقدینگی نقشی اساسی در پروژه‌ها دارد و مدیریت موفق و داشتن دانش کافی در مورد آن برای رسیدن به اهداف مشخص شده مورد نیاز است.

درباره کتاب مباحثی در برنامه ریزی و تحلیل جریان نقدینگی پروژه ها

علی‌رغم اهمیتی که جریان نقدینگی پروژه دارد؛ این موضوع در مقایسه با سایر مباحث مربوط به پروژه، کمتر مورد بررسی قرار گرفته و بیشتر دانش مربوط به جریان نقدینگی در ارتباط با موارد سنتی است که از گذشته، موجود بوده‌اند و به روش‌های جدید در این زمینه کمتر پرداخته شده است. مدل‌سازی جریان نقدینگی به‌صورت کلی در ارتباط با رابطه بین زمان و هزینه است. به‌منظور مدل‌سازی جریان نقدینگی یا پیش‌بینی آن، داشتن پیش‌بینی زمان و هزینه لازم است. با توجه به این‌که مدل‌سازی جریان نقدینگی معمولاً در نبود زمان‌بندی پروژه یا بدون هماهنگی کامل با آن اجرا می‌شود، نیاز به روشی وجود دارد که پیش‌بینی مدت‌زمان پروژه یا بررسی پیش‌بینی زمان را بدون نیاز به روش‌های دارای جزئیات زمان‌بندی پروژه انجام دهد.

موضوعات کلی کتاب مباحثی در برنامه ریزی و تحلیل جریان نقدینگی پروژه ها به این شرح است:

آشنایی با جریان نقدینگی

رابطه زمان و هزینه

مدیریت جریان نقدینگی سازمان

مدیریت راهبردی جریان نقدینگی در سازمان

آشنایی با جریان نقدینگی پروژه

نگاهی بر جریان نقدینگی در پروژه

سامانه هزینه پروژه

کتاب مباحثی در برنامه ریزی و تحلیل جریان نقدینگی پروژه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقه‌مند به پژوهش در این راستا و افراد مشغول در مدیریت‌پروژه که متمایل به بهبود روش‌های خود هستند، می‌توانند با مراجعه به این اثر، دانش خود را به‌روز کنند.

بخشی از کتاب مباحثی در برنامه ریزی و تحلیل جریان نقدینگی پروژه ها

می‌توان دید که سازمانی که در موقعیتی مناسب از نظر مالی است، ممکن است بتواند عملکرد مالی خود را با مدیریت دقیق جریان نقدینگی یا کشت نقدینگی بهبود بخشد. اگر چنین مواردی نباشد، این کارها به‌ندرت انجام می‌شود. یک شرکت ساختمانی یا ساخت می‌تواند با عملیات خود جریان نقدینگی مثبت رایگانی ایجاد کند که می‌تواند به‌عنوان سرمایه کار برای کارهایی به‌جز کارهای عملیاتی استفاده کند. این  بازتخصیص منابع در زمانی که با دقت و به منا صورت سب اجرا و مدیریت شود، پایدار است. در شبیه‌سازی می‌توان ماهیت مدیریت نقدینگی سازمانی را بررسی کرد و سطوح سرمایه در گردش ایجاد شده در عملیات را ارزیابی کرد. روش احتمالی وضعیت‌های دنیای واقعی را شبیه‌سازی می‌‌کند. روش احتمالی اجازه می‌دهد که محدوده مفروضات سازمانی و سرمایه در گردش ایجادشده ارزیابی و تحلیل شود. برای بررسی این باور که سازمان بزرگ می‌تواند با عملیات خود وجوه کافی ایجاد کند تا در کارهای خود سرمایه‌گذاری مجدد کند، انجام شد. شواهد نشان داده است که سازمانی با گردش ۱ میلیارد دلار می‌تواند حدود ۲۲۲ میلیون دلار سرمایه در گردش با عملیات خود ایجاد کند. حدود ۲۲ درصد از گردش مالی برای سرمایه‌گذاری مجدد در دسترس است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۴۴,۷۰۰
تومان