دانلود و خرید کتاب آسیب شناسی و توانبخشی ورزشی فاطمه عبدالهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آسیب شناسی و توانبخشی ورزشی اثر فاطمه عبدالهی

کتاب آسیب شناسی و توانبخشی ورزشی

معرفی کتاب آسیب شناسی و توانبخشی ورزشی

کتاب آسیب شناسی و توانبخشی ورزشی نوشتهٔ فاطمه عبدالهی و حمید رحیمی و مهرداد رحیمی است. این کتاب را انتشارات کنکاش منتشر کرده است.

درباره کتاب آسیب شناسی و توانبخشی ورزشی

در مقیاس گسترده، ورزش یک نقش کلیدی برای کل جامعه دارد. ورزش و فعالیت بدنی، شادی و رضایت را برای افراد ایجاد می‌کند. شرکت در ورزش و فعالیت بدنی در سطح تفریحی، احتمالاً مهم‌ترین عامل سلامت و تندرستی انسان در هر سنی است. فعالیت بدنی می‌تواند به‌عنوان یک روش درمانی برای بسیاری از بیماری‌های مختلف مورداستفاده قرار گیرد. تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که انجام فعالیت بدنی منظم با شدت متوسط می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. فعالیت بدنی منظم می‌تواند خطر ابتلا به دیابت، چاقی و پوکی‌استخوان را کاهش دهد و به کاهش درد سیستم اسکلتی عضلانی کمک کند. با وجود مزایای ذکرشده برای ورزش، بروز آسیب در ورزش، امری اجتناب‌ناپذیر است و افراد همواره در معرض خطرات و آسیب‌‌ها قرار دارند.

آسیب‌های ورزشی و پیشگیری از آن‌ها از موضوعات مهم در پزشکی ورزشی است. خوشبختانه، در اغلب موارد، آسیب‌های ورزشی به‌طور مؤثر درمان می‌شوند و بیشتر ورزشکارانی که دچار آسیب می‌شوند، به‌نحو مطلوب و رضایت‌بخشی به ورزش بازمی‌گردند. از سوی دیگر، می‌توان از بسیاری از آسیب‌های ورزشی و عوارض ناشی از آن‌ها پیشگیری کرد. دانش و تجربهٔ ما در مورد پیشگیری، تشخیص، مدیریت، توان‌بخشی و بازگشت به ورزش بعد از آسیب‌ها، باید به‌طور مداوم بهبود و توسعه یابد. برای تضمین بالاترین کیفیت و مراقبت‌های سلامتی مطلوب، آموزش، تحقیق و تجربیات مرتبط در زمینهٔ پزشکی ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار است.

کتاب آسیب شناسی و توانبخشی ورزشی در ۳ فصل طراحی شده و در آن موضوعاتی نظیر اصول کلی آسیب‌های ورزشی، عوامل خطر مرتبط با بروز آسیب‌های ورزشی، نحوه پیشگیری، درمان و توان‌بخشی آسیب‌های ورزشی بخش‌های مختلف بدن و آزمون‌های ارزیابی آسیب‌های ورزشی ارائه شده است.

خواندن کتاب آسیب شناسی و توانبخشی ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۵۳۰۲۱۱۹
۱۴۰۱/۰۸/۳۰

بسیار عالی با متنی کاملا سلیس و روان

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان